PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarządzanie czasem - Covey czy Seiwert

  • 1. Data: 2006-12-03 13:57:10
    Temat: Zarządzanie czasem - Covey czy Seiwert
    Od: "Teo!" <p...@o...pl>

    Witam

    Którą z książek nt. zarządzania czasem polecacie:

    "Zarządzanie czasem. Bądź panem własnego czasu" Lothar J. Seiwert

    "Najpierw rzeczy najważniejsze" Stephen R. Covey

    Obaj panownie uchodzą za autorytety w dziedzinie czasu, jednak mi
    zależy na książce skupiającej się głównie na zarządzaniu czasem
    osobistym, także w kontekście zawodowym. Mniej interesuje mnie
    zarzadzanie czasem w organizacji, zarzadzanie czasem projektu,
    organizacji.

    Może ktoś czytał obie te książki i potrafi polecić lepszą z nich?

  • 2. Data: 2006-12-03 15:10:55
    Temat: Re: Zarządzanie czasem - Covey czy Seiwert
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Teo! napisał(a):
> [...]
    > organizacji.
    >
    > Może ktoś czytał obie te książki i potrafi polecić lepszą z nich?
    Wątpię, aby któryś z tych Panów miał do zaoferowania więcej niż jest to
    dostępne na rynku szkoleń.

    Jak chcesz, to napisz na priv a Ci prześlę jakieś materiały. Najlepiej
    opisz w jaki sposób pojawił się u Ciebie pomysł na ulepszenie
    zarządzania własnym czasem.

    Albo zapisz się na szkolenie organizowane przez dobrze umocowaną
    psychologicznie firmę szkoleniową. Problemy z zarządzaniem czasem często
    nie biorą się z braku umiejętności lecz z różnych osobistych problemów,
    predyspozycji etc.

    pozdrawiam
    Maciek