PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyliczenia

  • 1. Data: 2006-12-03 14:07:06
    Temat: wyliczenia
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    witam,
    mam umowe, na niej 1200 brutto + premia.

    Premii na oczy nie widzialem ale to juz inna sprawa, 1200 brutto to
    okolo 850 netto.

    Dostalem ostatnio duzo mniej :) prawdopodobnie pracodawca odliczyl mi za
    rozmowy wykonywane z telefonu sluzbowego w sprawach sluzbowych - czy
    moze to odliczac od podstawy ? pomijam to ze czuje sie tak jak by do
    tego dokladal bo zeby pracowac musze dzwonic.

    Mateusz

  • 2. Data: 2006-12-03 14:31:24
    Temat: Re: wyliczenia
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 03 Dec 2006 15:07:06 +0100, Mateusz Pronobis napisał(a):

> [...]
    > moze to odliczac od podstawy ? pomijam to ze czuje sie tak jak by do
    > tego dokladal bo zeby pracowac musze dzwonic.

    Nie może Ci potrącić Ci tego typu połączeń.
    W ogóle musisz wyrazić zgodę na potrącenie z wynagrodzenia.
    Jeżeli miałaby zajść sytuacja że mógłbyś wykonywać połączenia na nr inne
    niż służbowe - jest to bardzo proste do ustawienia w aparacie
    telefonicznym, profilu, albo grupy. Pracodawca mógł zabezpieczyć się
    ustanawiając Ci np. "FDN" w książce kontaktowej a aparacie ;)

  • 3. Data: 2006-12-03 16:26:23
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Artur wrote:

> [...]
    > telefonicznym, profilu, albo grupy. Pracodawca mógł zabezpieczyć się
    > ustanawiając Ci np. "FDN" w książce kontaktowej a aparacie ;)

    Nie mam nic blokowane ale jak musialem dzownic to mowilem ze chetnie
    oddam bo to dla mnie logiczne ale jak mi sie odlicza za to ze dzwonie w
    ramach pracy to mi to smierdzi ;)

    dzieki za odp.

    --
    Mateusz