PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wypada?

  • 1. Data: 2006-12-02 19:20:16
    Temat: Czy wypada?
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Witam,
    mam do Was krótkie pytanie, sprawa wygląda tak: jestem umówiony na
    podpisanie umowy o prace na początku grudnia w firmie A (w tej chwili firma
    się przenosi do większej siedziby). W międzyczasie znalazłem inną
    interesującą ofertę firmy B i wysłałem tam zgłoszenie 28 listopada - czekam
    na odpowiedź. Prawdę mówiąc bardziej mi zależy na pracy w firmie B ale nie
    mam pojęcia po jakim czasie mogą się ,,odezwać".
    Jak myślicie czy ,,wypada" mi zadzwonić (ew. napisać maila) w poniedziałek i
    się zapytać kiedy mogę się spodziewać jakiejkolwiek odpowiedzi. Powiem, że
    planuje wyjazd za granice na 10 dni ale jeśli chcieliby się spotkać na
    rozmowie to go sobie przełożę.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2006-12-02 20:01:07
    Temat: Re: Czy wypada?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 20:20:16 +0100, Kuba <j...@N...onet.pl>
    w <1...@4...net> napisał:

    > Witam,

    Dlaczego piszesz w iso-8859-13 a nie w iso-8859-2?

    > mam do Was krótkie pytanie, sprawa wyglŕda tak: jestem umówiony na
    > podpisanie umowy o prace na poczŕtku grudnia w firmie A (w tej chwili firma

    Już jest początek grudnia.

    > sić przenosi do wićkszej siedziby). W mićdzyczasie znalazůem innŕ
    > interesujŕcŕ ofertć firmy B i wysůaůem tam zgůoszenie 28 listopada - czekam
    > na odpowiedę. Prawdć mówiŕc bardziej mi zaleýy na pracy w firmie B ale nie
    > mam pojćcia po jakim czasie mogŕ sić ĽodezwaăĄ.

    Od teraz do za 11 miesięcy :>

    > Jak myúlicie czy ĽwypadaĄ mi zadzwoniă (ew. napisaă maila) w poniedziaůek i

    A co nie wypada? Niby dlaczego?

    > sić zapytaă kiedy mogć sić spodziewaă jakiejkolwiek odpowiedzi. Powiem, ýe
    > planuje wyjazd za granice na 10 dni ale jeúli chcieliby sić spotkaă na
    > rozmowie to go sobie przeůoýć.

    Bez sensu, po co kłamać? Masz inną ofertę pracy, ale zależy ci na tej
    firmie. I tyle, jak się nie odezwą, to masz przecież zaklepanądrugą
    pracę, prawda?

    > Kuba

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-12-02 20:33:53
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:177dk7ywlaft1.10g16xfag0a22.dlg@40tude.net, *Kuba* wrote:
> [...]
    > odpowiedzi. Powiem, że planuje wyjazd za granice na 10 dni ale jeśli
    > chcieliby się spotkać na rozmowie to go sobie przełożę.

    Mialem ostatnio identyczna sytuacje.
    W przeciagu kilku dni zlozylem aplikacje na stanowiska w firmach A i B.
    Firma A sie szybciej odezwala i odbylem u nich rozmowe, po ktorej zostalem
    zaproszony na druga gdzie zaproponowano mi prace.
    Nastepnego dnia po propozycji pracy w firmie A i moim przyjeciu tej
    propozycji, tyle ze z terminem rozpoczecia za ok miesiac czasu, odezwala sie
    firma B i zaprosila na rozmowe.
    Na rozmowie z firma B powiedzialem, ze chcialbym szybszej decyzji bo mam
    inna oferte.
    Zapytano mnie tylko gdzie bym wolal pracowac. Zgodnie z prawda przyznalem ze
    w firmie B.
    Jako ze nie dostawalem od firmy B odpowiedzi po 10 dniach sam zadzwonilem
    :-)
    Bez problemu uzyskalem odpowiedz ze przyjeli moja oferte - nawet pamietali
    ze prosilem o szybsza decyzje.
    Po podpisaniu dokumentow w firmie B skontaktowalem sie z firma A i
    podziekowalem, mimo prob skuszenia mnie jeszcze dodatkowymi bonusami przez
    firme A.

    Wydaje mi sie ze jasne postawienie sprawy w firmie B to najlepsze wyjscie.
    Nie ma sensu oszukiwac o jakis wyjazdach.
    Wedlug mnie dla pracodawcy informacja ze dany kandydat jest na tyle dobry ze
    juz inna firma go chce moze byc dodatkowym argumentem za tym wyborem.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-12-02 21:04:49
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 20:01:07 +0000 (UTC), Jakub Lisowski napisał(a):

    > Dlaczego piszesz w iso-8859-13 a nie w iso-8859-2?

    Przepraszam, mój błąd. Już wszystko pozmieniałem.

    > Już jest początek grudnia.

    Dlatego chciałbym w poniedziałek wyjaśnić sytuacje z firmą B.

    > Od teraz do za 11 miesięcy :>

    :) Aplikacje do firmy A wysłałem o 23 a o 9 miałem już telefon. Szkoda, że
    wszędzie tak to nie wygląda.

    > A co nie wypada? Niby dlaczego?

    Nie chciałbym być odebrany jako osoba nachalna.

    > Bez sensu, po co kłamać? Masz inną ofertę pracy, ale zależy ci na tej
    > firmie. I tyle, jak się nie odezwą, to masz przecież zaklepanądrugą
    > pracę, prawda?

    Boje się, że mogą to źle odebrać jak im powiem że mam inna ofertę pracy ale
    wole pracować u nich. Nie chciałbym, żeby odebrali mój telefon jako
    ,,podchody"

    > ja czyli jakub

    Kuba

  • 5. Data: 2006-12-02 21:19:39
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 21:33:53 +0100, darnok napisał(a):

> [...]
    > firma B i zaprosila na rozmowe.
    > Na rozmowie z firma B powiedzialem, ze chcialbym szybszej decyzji bo mam

    Mi firma B jeszcze nie odpowiedziała, jeśli byłbym po pierwszej rozmowie to
    bym się nie zastanawiał czy dzwonić. Teraz chciałbym się dowiedzieć czy są
    w ogóle zainteresowani.

> [...]
    > juz inna firma go chce moze byc dodatkowym argumentem za tym wyborem.

    Może i masz racje, w poniedziałek z samego rana zadzwonię i zapytam.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 6. Data: 2006-12-02 21:22:38
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Kuba wrote:

    > Boje się, że mogą to źle odebrać jak im powiem że mam inna ofertę pracy
    > ale wole pracować u nich. Nie chciałbym, żeby odebrali mój telefon jako
    > ?podchody?

    Nie chcialbym pracowac w firmie, ktora moja szczerosc juz na samym wstepie
    potraktuje jako "podchody".
    --
    Cezary Morga

  • 7. Data: 2006-12-02 21:46:02
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 2 Dec 2006 22:04:49 +0100, Kuba <j...@N...onet.pl>
    w <12of43q9cc3cl.1jih9q9rd63ej$.dlg@40tude.net> napisał:

    [ ... ]

    > :) Aplikacje do firmy A wysłałem o 23 a o 9 miałem już telefon. Szkoda, że
    > wszędzie tak to nie wygląda.

    Niezły czas reakcji, widać zależy im.

    > Nie chciałbym być odebrany jako osoba nachalna.

    Dzwonisz i się pytasz. Chyba to, że ci zależy stanowi wystarczający
    powód. W najgorszym wypadku nic nie stracisz.

    > Boje się, że mogą to źle odebrać jak im powiem że mam inna ofertę pracy ale
    > wole pracować u nich. Nie chciałbym, żeby odebrali mój telefon jako
    > ?podchody?

    Podchody do czego? Nie mówisz, gdzie masz ofertę, tylko że masz. Jak
    chcą cię zatrudnić, to co odpowiedzą, jak nie chcą, to powiedzą, żebyś
    spadał. Odpowiedź 'odezwiemy się do pana' to też poweidzenie, żębyś
    spadał.

    > Kuba

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 8. Data: 2006-12-03 16:19:31
    Od: "-{ Bolek }-" <a...@n...pl>

    Uýytkownik "Kuba" <j...@N...onet.pl> napisaů w wiadomoúci
> [...]
    > sić zapytaă kiedy mogć sić spodziewaă jakiejkolwiek odpowiedzi. Powiem, ýe
    > planuje wyjazd za granice na 10 dni ale jeúli chcieliby sić spotkaă na

    Bierz pracć w firmie A, a jak okaýe sić ýe oferta z firmy B jest lepsza,
    to idę do firmy B. Nie zawracaj sobie gůowy tym, czy coú wypada, czy nie.
    Jak w jakiejú firmie bćdŕ Cić zwalniali z pracy, to na pewno nie bćdŕ sić
    zachowywaă elegancko.