PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczyt debilizmu i karykatury › Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szczyt debilizmu i karykatury
    Date: Tue, 12 Jul 2005 08:34:03 +0200
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości
    news:k106q2-rto.ln1@minskmaz.com...

    > Ja mysle, ze zamieszczenie ogloszenia na takim forum bylo droga po linii
    > najmniejszego oporu dla zamieszczajacego, a admin forum stwierdzil, ze
    > pusci ogloszenie, bo studenci moze cos sobie zarobia.
    >
    > W kwestii, ze firma liczy na znalezienie chetnych to mysle, ze i firma , i
    > chetni moga byc tylko zadowoleni.
    Zalozmy ze szukasz pracy przez 3-6 miesiecy (jak moi znajomi). Jestes
    absolwentem. Zero odzewu na 90 % aplikacji. Byles na 5 rozmowach ale jakos
    sie nie udalo. Wiadomo ze pieniadze tez motywuja. Idzesz do firmy D.
    Spelniasz "wymagania" - przyjmuja. Czy jestes ZADOWOLONY ?? :D . Takie
    ogloszenia puszcza sie w akademikach pod koniec miesiaca, kiedy jeszcze
    rodzice nie doslali kasy. To juz jest paranoja i skandal. A serwis
    ogloszeniowy jest utrzymywany za pieniadze publicze i uwazam ze pewien
    poziom powinien prezentowac. Juz nie wspomne o reakcji studentow z
    zagranicy - konkretnie UK i Czech jak o czyms takim uslyszeli (kupa smichu
    byla :D). Pomysl sobie ze w GW ktos za free (dotacja) umieszcza ogloszenie
    na strone - "Do pracy 20 osob przyjme .... 0 600 -xxx -xxx ). Takie
    ogloszenia umieszcza sie na koncu, malym druczkiem w rubryce ktorej ludzie
    po studiach nie czytaja ( a przynajmniej nie powinni - chyba ze poczatkujacy
    adwokaci badajacy przestepstwa gospodarcze :) ). Podobnie jest z serwisem
    S. - ktory jest stworzony i finansowany po to zeby pomagac studentom w
    obraniu wlasciwej sciezki kariery - wielu ludzi znalazlo dzieki niemu
    prace - miedzy innymi ja sam - a tutaj robi sie po prostu "wioche". Ale to
    normalne bo to "polska" (celowo z malej litery) wlasnie.

    pozdrawaim

    majkel