PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?

  • 11. Data: 2004-09-04 16:34:08
    Temat: Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "seniorita" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:1q2c0nh5dm4k9.1hs9ewqbqjk1c.dlg@40tude.net...

    > Dokładnie dlatego zastanawiałam się ile kosztuje napisanie artykułu o
    > konkretnej wielkości ... ok. 4000 znaków
    niestety, takie informacje moga pochodzic chyba tylko od Ciebie
    wspominalas, ze kiedys juz pisywalas, ale hobbystycznie ;-)

    > No właśnie tylko ile może dostać taki początkujący ?? :)
    niestety nie wiem :-( ja tylko zabralem glos w kwestii formalnej

    --
    dropzone

  • 12. Data: 2004-09-04 21:51:37
    Od: seniorita <a...@B...pl>

    Ziemia zadrżała, gdy dropzone wyklepał(a):

    > niestety, takie informacje moga pochodzic chyba tylko od Ciebie
    > wspominalas, ze kiedys juz pisywalas, ale hobbystycznie ;-)

    Nadal pisuję - hobbistycznie ot dla zabicia czasu, by nie zapomnieć o czym
    w 'szkole' uczyli i dla 'prestiżu' współtworzenia portalu;)

    seniorita

  • 13. Data: 2004-09-06 12:11:18
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    seniorita napisał(a):

    > Chciałabym się dowiedzieć ile powinnam zażądać za napisanie
    > artykułu na portal internetowy o tematyce żywieniowej. Wielkość
    > artykułu ok. 4000 znaków(ze spacjami) z wyliczeniami kaloryczności

    ja pracowalem za 4gr/znak co dawalo mi wiecej niz 60zl za jeden tekst.
    w czasie recesji pracowalem za 2gr/znak ale i tak byla to fajna praca.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 14. Data: 2004-09-06 12:21:43
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    (....ciach...)
    > jak pisali przedpiscy, zalezy jak duzy i jak bogaty jest to portal.
    Ogolnie
    > rozmowe zaczynalabym od 30- 35 zl za strone znormalizowanego maszynopisu.
    > Jesli bylaby szansa na wiecej artykulow zeszlabym do 25-30 zeta.

    Jeżeli nie jest za poźno, to pozwolę sobie zaznaczyc, że to trochę mało za
    znormalizowaną stronę (~ 2500 znaków) w przypadku, kiedy zawiera to jakieś
    wyniki obliczasne specjalnie na tą okazję ( a w twoim przypadku tak bedzie)
    sądze, że należałoby zacządać 50 zł netto. Warto też, zwrócić uwagę na parę
    szczegółow umowy. Ważna jest kwestia, czy przekazujesz "autorskie prawa
    majątkowe" czy jest to tylko zgoda na użycie tekstu. W pierwszym przypadku
    jest wyższa niż w drugim, i do takiej sytuacji odnosi się moja propozycja.
    Określenie statusu, autorskich praw majątkowych ma tez znaczenie dla
    naliczania podatku (pierwszy przypadek to klasyczna umowa o dzieło, drugi to
    honoracja), także w przypadku dalszgo wykorzstania tekstu. Jakiś czas temu
    spierałem sie z firma, która kupiła kilkanaście moich tekstów, o to czy moge
    je umieścić na mojej - iekomercyjnej - stronie internetowej. Interpretacja
    moich adwersarzy była taka, że skoro przekazałem autorskie prawa majątkowe,
    to nie mam prawa w żaden sposób upubliczniać mojego własnego tekstu bez
    zgody tego, któ prawa nabył.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2004-09-06 12:23:17
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2004 12:11:18 +0000 (UTC), _Normanos_
    <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał:

    > w czasie recesji pracowalem za 2gr/znak ale i tak byla to fajna praca

    To teraz jest hossa i rozkwit gospodarczy?

    pzdr
    Krzysztof

  • 16. Data: 2004-09-06 13:00:23
    Temat: Re: Stawka za artykuł do portalu internetowego =?iso-8859-2?B?LSBqYWthPw==?=
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > To teraz jest hossa i rozkwit gospodarczy?

    nie teraz juz tam nie pracuje wiec "w czasie recesji pracowalem".
    teraz juz tam nie pacuje a czasy nadal takie same.

  • 17. Data: 2004-09-06 13:06:10
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Krzysztofsf wrote:

    > To teraz jest hossa i rozkwit gospodarczy?

    Teraz jest przeciagajacy sie nieco poczatek konca samego dna kryzysu.
    W 2006 powinnismy osiagnac poziom gospodarki podobny do 1998 czy tam
    2000. Tak przynajmniej mialo byc pol roku temu.

    Albi

  • 18. Data: 2004-09-06 13:13:33
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jarzynowski" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz jest przeciagajacy sie nieco poczatek konca samego dna kryzysu.

    Kryzysu w Polsce w obecnym stuleciu nie było. Była recesja.

    > W 2006 powinnismy osiagnac poziom gospodarki podobny do 1998 czy tam
    > 2000. Tak przynajmniej mialo byc pol roku temu.

    A czym mierzony, jeśli wolno spytać?

    Sigurd

  • 19. Data: 2004-09-06 13:17:57
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2004 15:06:10 +0200, Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>
    napisał:

    > Teraz jest przeciagajacy sie nieco poczatek konca samego dna kryzysu.

    Przypomina mi sie zart rysunkowy Kobylinskiego z Polityki z roku 80-ego.
    Na brzegu basenu stoi grupka typow w garniturach z teczkami, a z wody
    wylania sie nurek i krzyczy do nich:

    - Panowie!!!! Tam pod spodem jest drugie dno!!!

  • 20. Data: 2004-09-07 05:57:22
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Tomasz Brzeziński wrote:

    > Kryzysu w Polsce w obecnym stuleciu nie było. Była recesja.

    Racja, ekonomicznie byla recesja, kryzys byl populistycznie.

    > A czym mierzony, jeśli wolno spytać?

    W wielkosci rynku reklamowego i IT.
    Pozostala czescia gospodarki sie nie zajmowalem.
    No dobrze. To co pisze nie jest naukowym wywodem na temat ekonomii kraju
    tylko metnym stwierdeniem opartym na niescislych wspomnieniach ogolnych
    artykulow czytanych jakis czas temu ;)
    Nie zmienia to faktu ze rynki ktore mnie interesuja w istocie ozywaja.

    Albi