PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca sprzątaczki

  • 1. Data: 2004-09-03 13:52:32
    Temat: praca sprzątaczki
    Od: "b...@W...waw.pl" <d...@n...pl>

    Czy ktoś mi może powiedzieć ile biora sprzątaczki za sprzatanie

  • 2. Data: 2004-09-03 17:08:52
    Temat: Re: praca sprzątaczki
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "b...@W...waw.pl" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ch9t68$bn1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy ktoś mi może powiedzieć ile biora sprzątaczki za sprzatanie

    Biorą mniej.

  • 3. Data: 2004-09-05 09:44:36
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    b...@W...waw.pl wrote:

    > Czy ktoś mi może powiedzieć ile biora sprzątaczki za sprzatanie

    1% wartosci samochodu

    BP MSPANC

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2004-09-06 13:29:53
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 11:44,
    "Maseł" (m...@p...onet.pl) napisał:

    > 1% wartosci samochodu
    >
    > BP MSPANC
    >
    > Pozdro

    Kogo to samochód? A jak nie posiada samochodu (patrz pytanie wcześniej)?

    I popraw sygnaturkę dowcipnisiu!
    --
    Ari

  • 5. Data: 2004-09-07 06:45:17
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    Ari wrote:

    > Kogo to samochód? A jak nie posiada samochodu (patrz pytanie wcześniej)?

    Samochód tygo samego co lokal do sprzątania.

    > I popraw sygnaturkę dowcipnisiu!

    Wot, zartownis. Przecież on nie ma sygnaturki