PracaGrupypl.praca.dyskusje › FK i umowa o etat

  • 1. Data: 2004-09-03 10:47:17
    Temat: FK i umowa o etat
    Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko, czy będąc zatrudniony na etacie, i prowadząc dodatkowo
    działalność gospodarczą, mogę wystawić pracodawcy, u którego jestem
    zatrudniony fakturę VAT?

    pozdrawiam
    Przewas

  • 2. Data: 2004-09-04 08:35:39
    Temat: Re: FK i umowa o etat
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Mam pytanko, czy będąc zatrudniony na etacie, i prowadząc dodatkowo
    > działalność gospodarczą, mogę wystawić pracodawcy, u którego jestem
    > zatrudniony fakturę VAT?

    z tego co mi wiadomo to nie mozesz

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 3. Data: 2004-09-04 13:10:29
    Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl>

    > z tego co mi wiadomo to nie mozesz

    Nawet jeżeli usługa na fakturze to rzecz nienależąca do zakresu moich
    obowiązków u pracodawcy?

    pozdrawiam
    Przewas

  • 4. Data: 2004-09-04 16:34:16
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Nawet jeżeli usługa na fakturze to rzecz nienależąca do zakresu moich
    > obowiązków u pracodawcy?

    tu raczej nie ma wyjatkow, dodatkowe uslugi mozesz wykonywac na rzecz
    pracodawcy jedynie w ramach umowy o prace/zlecenie
    od kazdej dodatkowej umowy musi byc odprowadzony zus

    proponuje zasiegnac opinii doradcy podatkowego

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 5. Data: 2004-09-05 08:44:20
    Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl>

    > tu raczej nie ma wyjatkow, dodatkowe uslugi mozesz wykonywac na rzecz
    > pracodawcy jedynie w ramach umowy o prace/zlecenie
    > od kazdej dodatkowej umowy musi byc odprowadzony zus

    Troche mnie zamrtwiłeś :-( , dzięki za radę

    pozdrawiam
    Przewas