PracaGrupypl.praca.dyskusje › zostan konsultantem oriflame!

  • 1. Data: 2004-09-04 09:17:48
    Temat: zostan konsultantem oriflame!
    Od: "teia^^" <t...@N...pl>

    hey:] mam na imie asia i chce ci zaproponowac zostanie konsultantka lub
    konsultantem Oriflame;]!pracujesz kiedy chcesz i ile chcesz!w ORIFLAME jako
    konsultant
    mozesz kupowac
    kosmetyki 30% taniej lub na kazdym sprzedanym kosmetyku zarabiac az
    30%!!!ORIFLAME to szwedzka firma sprzedajaca wysokiej jakosci
    kosmetyki,ktorych skladniki sa naturalne i pochodzace tylko od matki
    natury;] jesli jestes zainteresowany napisz do mnie t...@o...pl
    !podpowiem ci co
    zrobic i odpowiem na kazde pytanie.w koncu wlasnie po to jestem :]
    UWAGA!zapisz sie u konsultantki na poczatku wrzesnia za jedyne 9.90 a w
    prezencie otrzymasz lady elegancki plecak z zestawem
    poczatkujacym(katalogów,5 próbek oraz informator jak zarabiać z Oriflame)
    pozdrawiam 3majcie sie:*