PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzętkom (InwacjaPC)

  • 1. Data: 2010-05-27 00:04:34
    Temat: Sprzętkom (InwacjaPC)
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Witam

    Czy miał ktoś do czynienia z firmą SPRZĘTKOM GROUP (InwazjaPC)?
    Od dłuższego czasu (ja zauważyłem gdzieś chyba od roku) na serwisach związanych z
    pracą pojawiają się stale Ich ogłoszenia, a w szczególności "Sprzedawca - Serwisant"
    i "Kierownik Salonu Komputerowego". Rekrutacja dot. ok. 40., wciąż tych samych miast.

    Mam pytanie, czy ktoś miał z nimi styczność jako pracownik? Czy ktoś ostatnio składał
    tam papiery?
    Czy takie jest sito przy rekrutacji, że nie mogą nikogo wybrać? Czy może atmosfera
    tak kiepska, że nie idzie wytrzymać? Czy też, to tylko zabieg marketingowy, a tak na
    prawdę nikogo do pracy nie szukają? A może tak szybko awansują ludzi, że wciąż
    potrzebują nowych? ;)

    Głównie chodzi mi o informacje dot. Jeleniej Góry

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 2. Data: 2010-05-27 06:30:39
    Temat: Re: Sprzętkom (InwacjaPC)
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "KornelO" <r...@p...com> napisał w wiadomości

    > A może tak szybko awansują ludzi, że wciąż
    > potrzebują nowych? ;)

    Na prezesów. :D

  • 3. Data: 2010-05-27 10:33:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 27 May 2010 02:04:34 +0200, KornelO napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy miał ktoś do czynienia z firmą SPRZĘTKOM GROUP (InwazjaPC)?

    Ta firma robi regularne przekręty na klientach, za nic nie chciałbym tam
    pracować.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-06-24 08:18:05
    Od: Michal Szwaczko <m...@w...net>

    > Czy miał ktoś do czynienia z firmą SPRZĘTKOM GROUP (InwazjaPC)?

    Byłem kiedys u nich na 'rozmowie'. Prezesik (na oko młodszy ode mnie, jakies 28-30
    lat) nie dosc ze sie spóźnił jakies 0.5h, to jeszcze rozmawial z 'pacjentem' na
    stojaco a reszcie kazal stac na zewnatrz budynku na mrozie i czekac na swa kolej :)

    Jesli profesjonalizm z jakim prowadza biznes jest taki jak ten z jakim prowadza
    rozmowe z przyszlymi pracownikami, no to wnioski wyciagnij sam :)

    Pozdrawiam
    M.