PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca kierowcy biura zarządu, jakie zarobki?

  • 1. Data: 2010-05-25 10:07:25
    Temat: Praca kierowcy biura zarządu, jakie zarobki?
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    Witam, czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się ile zarabiają
    kierowcy , którzy wożą członków zarządu?
    I ewentualnie czego mogą dotyczyć pytania podczas rozmowy rekrutacyjnej na
    to stanowisko?
    Szukałem w necie informacji na ten temat ale google milczy.

    Pozdrawiam
    R2

  • 2. Data: 2010-05-25 12:00:57
    Temat: Re: Praca kierowcy biura zarządu, jakie zarobki?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 May 2010 12:07:25 +0200, R2 napisał(a):

    > Witam, czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się ile zarabiają
    > kierowcy , którzy wożą członków zarządu?

    Tak z 1500.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-05-25 14:03:02
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 25-05-2010 12:07, R2 pisze:
    > Witam, czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się ile zarabiają
    > kierowcy , którzy wożą członków zarządu?

    Jaki członek takie zarobki.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2010-05-25 19:21:47
    Od: r...@m...com

    > Tak z 1500.

    Eur/tyg?

  • 5. Data: 2010-05-25 21:01:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Eur/tyg?

    Nie. Złotych polskich miesięcznie, raczej netto. No, może 2 tys zł. I co w
    tym dziwnego ?
    A swoją drogą czyżby robiło sie normalnie i wracały samochody służbowe z
    kierowcami dla kierownictwa firm ???

  • 6. Data: 2010-05-25 21:26:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 May 2010 21:21:47 +0200, r...@m...com napisał(a):