PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sales Manager

  • 1. Data: 2002-02-13 22:46:16
    Temat: Sales Manager
    Od: "asan" <a...@a...pl>

    > A jeżeli zachorowałbym jeszcze w lutym to wtedy, z tego co wiem, przez
    okres
    > 6 m-cy dostawał bym te 80% wynagrodzenia z ZUSu, mimo iż umowa o prace
    > ustała by z dniem 31 marca.
    >
    > więc zachorować trzeba w lutym i nie wnikać :)
    ale nie mam pojęcia co marcem
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-14 18:24:58
    Temat: Re: Sales Manager
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    > Teraz to już kompletnie nie wiem, jak odpowiedzieć na tego typu pytania.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich szukających pracy. Bądźcie wytrwali i się nie
    łamcie.

    Powiem Ci, że IMO jest to jedno z najgłupszych pytań na rozmowach
    kwalifikacyjnych.
    To pracodawca powinien powiedzieć: "dla Pana zatrudnionego na tym stanowisku
    proponujemy wynagrodzenie w wysokości................... Co Pan na to?"
    Takim pracodawcą co pytają ile chce się zarabiać to "słoma z lakierek
    wystaje"
    svobo