PracaGrupypl.praca.dyskusje › tytul prawny do lokalu

  • 1. Data: 2002-02-13 14:39:12
    Temat: tytul prawny do lokalu
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

  • 2. Data: 2002-02-13 21:54:27
    Temat: Re: tytul prawny do lokalu
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Malg-Ward" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a4e29e$q3h$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Moje namiary:
    > tel.: 633-50-80
    > tel. kom.: 609-724-816
    >
    > Nazywam sie Malgorzata Warda. Jestem absolwentka Akademia Ekonomiczna w
    > Poznaniu, wydzialu Towaroznawstwa, o kierunku: Kształtowanie i ochrona
    <cut>
    Jaaakbym juz to gdzies widzial? Ale nieeeee, nikt nie popelnia dwa razy tego
    samego bledu, musialo mi sie zdawac:))

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-02-13 22:32:28
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

  • 4. Data: 2002-02-14 11:54:37
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Artur" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam do wypelnienia kwestionariusz osobowy pewnej firmy posredniczej. Nie
    > wiem co mozna na dwa punkty, oto one:
    > 1.Preferowany charakter pracy (rodzaj pracy, stanowisko)

    Pytanie odnosi sie do tego co chcial bys robic ? Czy pisac i siedziec na 4
    literach lub moze pracowac u klienta i nie slenczec przy kompie co dzien.

    > 2.Mocne strony zawodowe (samoocena).

    Jest nic innego jak zaprezentowanie co jest twoja mocna strona. Czy
    irytujesz sie szybko czy lubisz nowe wyzwania

    CU Janet,

    ps.: ogolnie takie kwestjonariusze to lanie wody i nic innego