PracaGrupypl.praca.dyskusje › Legitymacja ubezpieczeniowa, II filar

  • 1. Data: 2002-02-13 17:15:59
    Temat: Legitymacja ubezpieczeniowa, II filar
    Od: "arkady" <a...@e...teleton.pl>

    Użytkownik "Paweł" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
    news:a4c70t$929$1@news.tpi.pl...

    > Pomylilo mi sie - umowa zlecenie.

    Czy miałe? odrębn? umowę o ZK?
    Czy firma wypłaca Ci odszkodowanie z tytułu ww. umowy?

    imo nie.

    Chester EM

  • 2. Data: 2002-02-14 06:42:45
    Temat: Re: Legitymacja ubezpieczeniowa, II filar
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Witam wszystkich

    Wiem ze mozna znalezc w Internecie informacjie na temat wyjazdu do
    pracy w Niemczech w oparciu o Green Card - ale jest to praca glownie
    dla informatykow. Natomiast moj brat jest specjalista w takiej branzy
    jak... - pszczelarstwo. Pracuje z pszczolkami dlugo i zna sie na tym
    ale chcialby pojechac znalezc prace w jakiejs duzej pasiece za nasza
    zachodnia granica. Gdzie mam szukac informacji na ten temat w takiej
    branzy jak pszczelarstwo - w ogole jest szansa znalezienia tego w
    Sieci ?. Bo za bardzo to nawet nie mam pomyslu gdzie zaczac.

    Podrawiam serdecznie

    Piotrek R.

  • 3. Data: 2002-02-14 07:49:13
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    Co zrobić jeśli umowa na czas określony kończy się 20 lutego a ja jestem na
    zwonieniu lekarskim, które trwa do 25 lutego??? Kto płaci wtedy za moja
    chorobę, pracodwaca czy ZUS?? I czy w takim przypadku rozwiązanie umowy nie
    powinno się przesunąć???

  • 4. Data: 2002-02-14 08:47:43
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    tak, ale urlopy szkoleniowe i dofinansowanie nalezy sie tylko w sytuacji,
    gdy pracodawca Cie na to szkolenie, nauke skierowal, czyli masz
    skierowanie - jesli nie, to rzeczywiscie masz prawo do urlopu bezplatnego i
    zwolnienia z czesci dnia pracy bez prawa do wynagrodzenia
    ama