PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy.. - ekonomistka

  • 1. Data: 2002-02-13 15:54:44
    Temat: szukam pracy.. - ekonomistka
    Od: "Malg-Ward" <s...@w...pl>

    Użytkownik "arkady" <a...@e...teleton.pl> napisał w wiadomości
    news:a4e6qs$5v8$1@h1.uw.edu.pl...
    > Mam takie pytanie. Rozpoczalem prace w jednym z rzadowych instytucji. Na
    > razi epo raz drugi mam podpisana umowe na czas okreslony. W zwiazku z tym
    > mam pytanie. Czy zaklad pracy powinien mi juz teraz wydac legitymacje
    > ubezpieczeniowa?
    > Inna kwestia to II filar i wybor funduszu. Nikt do dzis nie pytal mnie o
    > jakikolwiek wybor. CO mam zrobic? Zglosic pracodawcy, a moze udac sie
    > samodzielnie do ktoregos z OFE?

    Co do wyboru OFE to Ty masz wybrac fnduszw ciagu 2 tygodni od podjecia
    pracy ( zatrudnienia ). Jezeli tego nie zrobiles to UNFE przydzielil Cie
    losowo do jakiegos istniejacego funduszu i nic nie zrobisz ( no chyba ze
    zaplacisz i przejdziesz gdzie indziej ).

    CU Janet,

  • 2. Data: 2002-02-13 16:43:06
    Temat: Re: szukam pracy.. - ekonomistka
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    In article <a4dasg$1sb$1@news.tpi.pl>, boni & klajd wrote:
    > Dzięki :-)

    > A dlaczego nie *.doc?

    * wirusy
    * rozne wersje Worda

    Samotnik

  • 3. Data: 2002-02-14 14:01:58
    Od: "Lilith" <l...@g...pl>

    > Kolezanka Malgorzata , mimo ze mgr ekonomii i fakturki potrafi wystawiac

    i to fakturki roznego typu (jak mozna przeczytac) - bardzo zdolna jest kol.
    Malgorzata
    M.

  • 4. Data: 2002-02-14 15:21:04
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mam takie pytanko :
    Czy osoba niepełnoletnia może podpisać umowe o dzieło lub umowe zlecenie ?