PracaGrupypl.praca.dyskusje › SKK Krakow

  • 1. Data: 2006-03-21 22:25:43
    Temat: SKK Krakow
    Od: 1...@w...pl

    Czy ktos z obecnych na grupie pracuje (pracowal, lub zna kogos kto
    pracuje) w firmie SKK (Systemy Kodow Kreskowych) w Krakowie? Oglaszaja
    sie, ze potrzebuja programistow, wszystko wyglada fajnie, stronka
    ladna, chcialbym sie jednak dowiedziec, jak to wszystko (glownie
    atmosfera pracy, stosunki miedzyludzkie) wyglada.

  • 2. Data: 2006-03-22 09:21:02
    Temat: Re: SKK Krakow
    Od: WL <n...@m...com>

    1...@w...pl wrote:
> [...]
    > ladna, chcialbym sie jednak dowiedziec, jak to wszystko (glownie
    > atmosfera pracy, stosunki miedzyludzkie) wyglada.

    Nie pracowalem, natomiast bylem (jestem) ich klientem - doskonale
    wrazenie profesjonalnej obslugi i fachowosci serwisu.

    WL

  • 3. Data: 2006-03-22 11:57:59
    Od: "Pawel Puchala" <r...@h...pl>

    > Nie pracowalem, natomiast bylem (jestem) ich klientem - doskonale wrazenie
    > profesjonalnej obslugi i fachowosci serwisu.
    >
    > WL

    znam kogos, kto tam pracuje. Podobno super atmosfera, dobre zarobki sa i
    luzne podejscie do obowiazku pracy ( niekt cie nie zmusza do siedzenia 8h
    :) )
    pozdro.