PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zostań kominiarzem

  • 1. Data: 2006-03-21 13:54:32
    Temat: Zostań kominiarzem
    Od: "awl" <a...@...wp.pl>

    Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął 30
    zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
    poproszę o informację.

  • 2. Data: 2006-03-21 14:02:27
    Temat: Re: Zostań kominiarzem
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "awl" <a...@...wp.pl> napisał
    > Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
    > poproszę o informację.

    Niby 5 min, ale do tego musi dojechać w jedną i drugą stronę, a to oprócz
    kasy zabiera też czas. Więc nie 5 min a pewnie z 45 min i nie 3 dychy a
    pewnie 2. Poza tym nie sądzę, że cały dzień ma wypełniony takimi 'fuchami'.
    Jak widzisz znaleźć lepiej płatny i do tego przyjemniejszy zawód to nie
    problem.

  • 3. Data: 2006-03-21 14:28:20
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Jesli tylko wszedł i wyszedł, to jest to nieodpowiedzialny facet. Być może
    nie wie, że jesli ktoś się zatruje CO w Twoim domu, to on bedzie w pierwszej
    kolejności przesłuchiwany u prokuratora.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-03-21 15:02:08
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "awl" <a...@...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął
    > 30 zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to
    > ja poproszę o informację.
    To zostan kominarzem a potem zdaj nam relacje - np z czyszczenia
    przemyslowych
    piecow gdzie kominiarz wchodzi do srodka wyposazony w kiepski sprzet
    ochronny
    a to z czego czyscic (sadza pyly i koks ) ma dzialanie drazniace i
    rakotworcze.

    pzdr

  • 5. Data: 2006-03-21 15:41:51
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

> [...]
    > 30 zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to

    Dziwka uliczna

  • 6. Data: 2006-03-21 16:09:35
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]

    wziął 30
    > zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3

    lekarz: 3min - 60pln, odpowiedzialność zerowa. Tylko musisz jakoś
    zostać lekarzem :)

    mechanik samochodowy z pewnymi umiejętnościami "komputerowymi":
    5min - 100pln, odpowiedzialność nieco większa. Zastrzeżenie j.w.

    policjant drogówki - 2min - 100pln, trochę strachu. Zastrzeżenie
    j.w.

    żebrak - 30 sekund - 2pln (5min - 20pln). Zastrzeżenie j.w.

    itp :)
    w każdym razie nie wiem, co chciałeś nam powiedzieć...

    e.

  • 7. Data: 2006-03-21 17:13:13
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    awl napisał(a):
    > Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął 30
    > zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
    > poproszę o informację.

    Przy badaniach kompetencji pracowników, dzięki zoptymalizowaniu pracy
    udawało mi się osiągać 500/1h czyli 41/5 min.

    Dobry prawnik albo b. dobry trener audytu wewnętrznego: 400 pln / 1h = 33.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2006-03-21 18:30:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Mar 2006 14:54:32 +0100, użyszkodnik "awl"
    <a...@...wp.pl> napisał:

    > Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął 30
    > zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
    > poproszę o informację.

    kolo pisze soft dla banków, jego godzina pracy u klienta kosztuje
    1-2kPLNów z czego on dostaje 20% plus do tego stała kilka kPLNów/mies
    jak nic nie robi :P

    --
    futszaK
    601061867

  • 9. Data: 2006-03-21 19:08:01
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał

    > kolo pisze soft dla banków, jego godzina pracy u klienta kosztuje
    > 1-2kPLNów z czego on dostaje 20% plus do tego stała kilka kPLNów/mies
    > jak nic nie robi :P

    Jedno wielkie kłamstwo. Tyle to nawet nie zarabia konsultant SAP/SAS.

  • 10. Data: 2006-03-21 21:21:23
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Mar 2006 20:08:01 +0100, użyszkodnik "sheerer"
    <s...@g...pl> napisał:

    > Jedno wielkie kłamstwo. Tyle to nawet nie zarabia konsultant SAP/SAS.

    swoją drogą kłamstwa to bardzo ciekawy element w negocjaciach w
    sprawie wysokości zarobków, niekiedy można podnieść sobie tym sposobem
    zarobki :P