1. Data: 2006-03-21 13:54:32
Temat:Zostań kominiarzem
Od:"awl" <a...@...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął 30
zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
poproszę o informację.

2. Data: 2006-03-21 14:02:27
Temat:Re: Zostań kominiarzem
Od:"sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "awl" <a...@...wp.pl> napisał
> Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
> poproszę o informację.

Niby 5 min, ale do tego musi dojechać w jedną i drugą stronę, a to oprócz
kasy zabiera też czas. Więc nie 5 min a pewnie z 45 min i nie 3 dychy a
pewnie 2. Poza tym nie sądzę, że cały dzień ma wypełniony takimi 'fuchami'.
Jak widzisz znaleźć lepiej płatny i do tego przyjemniejszy zawód to nie
problem.

3. Data: 2006-03-21 14:28:20
Od:"Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli tylko wszedł i wyszedł, to jest to nieodpowiedzialny facet. Być może
nie wie, że jesli ktoś się zatruje CO w Twoim domu, to on bedzie w pierwszej
kolejności przesłuchiwany u prokuratora.

--
Lukasz
N 50 05' 04"

4. Data: 2006-03-21 15:02:08
Od:"Przemek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "awl" <a...@...wp.pl> napisał w wiadomości
> Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął
> 30 zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to
> ja poproszę o informację.
To zostan kominarzem a potem zdaj nam relacje - np z czyszczenia
przemyslowych
piecow gdzie kominiarz wchodzi do srodka wyposazony w kiepski sprzet
ochronny
a to z czego czyscic (sadza pyly i koks ) ma dzialanie drazniace i
rakotworcze.

pzdr

5. Data: 2006-03-21 15:41:51
Od:"Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 30 zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to

Dziwka uliczna

6. Data: 2006-03-21 16:09:35
Od:"entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wziął 30
> zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3

lekarz: 3min - 60pln, odpowiedzialność zerowa. Tylko musisz jakoś
zostać lekarzem :)

mechanik samochodowy z pewnymi umiejętnościami "komputerowymi":
5min - 100pln, odpowiedzialność nieco większa. Zastrzeżenie j.w.

policjant drogówki - 2min - 100pln, trochę strachu. Zastrzeżenie
j.w.

żebrak - 30 sekund - 2pln (5min - 20pln). Zastrzeżenie j.w.

itp :)
w każdym razie nie wiem, co chciałeś nam powiedzieć...

e.

7. Data: 2006-03-21 17:13:13
Od:Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

awl napisał(a):
> Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął 30
> zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
> poproszę o informację.

Przy badaniach kompetencji pracowników, dzięki zoptymalizowaniu pracy
udawało mi się osiągać 500/1h czyli 41/5 min.

Dobry prawnik albo b. dobry trener audytu wewnętrznego: 400 pln / 1h = 33.

pozdr.
m.

8. Data: 2006-03-21 18:30:16
Od:futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Mar 2006 14:54:32 +0100, użyszkodnik "awl"
<a...@...wp.pl> napisał:

> Dziś przyszedł kominiarz na kontrolę, wszedł do piwnicy, wyszedł i wziął 30
> zł. Jeśli znasz lepiej płaty zawód, gdzie w 5min. kasuje się 3 dychy to ja
> poproszę o informację.

kolo pisze soft dla banków, jego godzina pracy u klienta kosztuje
1-2kPLNów z czego on dostaje 20% plus do tego stała kilka kPLNów/mies
jak nic nie robi :P

--
futszaK
601061867

9. Data: 2006-03-21 19:08:01
Od:"sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał

> kolo pisze soft dla banków, jego godzina pracy u klienta kosztuje
> 1-2kPLNów z czego on dostaje 20% plus do tego stała kilka kPLNów/mies
> jak nic nie robi :P

Jedno wielkie kłamstwo. Tyle to nawet nie zarabia konsultant SAP/SAS.

10. Data: 2006-03-21 21:21:23
Od:futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Mar 2006 20:08:01 +0100, użyszkodnik "sheerer"
<s...@g...pl> napisał:

> Jedno wielkie kłamstwo. Tyle to nawet nie zarabia konsultant SAP/SAS.

swoją drogą kłamstwa to bardzo ciekawy element w negocjaciach w
sprawie wysokości zarobków, niekiedy można podnieść sobie tym sposobem
zarobki :P