PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dojazdy Skierniewice - Żyrardów

  • 1. Data: 2006-03-21 17:38:04
    Temat: Re: Dojazdy Skierniewice - Żyrardów
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 22 Mar 2006 17:32:05 +0100, użyszkodnik "Baldur"
    <M...@p...fm> napisał:

    > Szukam osob dojezdzajacych ze Skierniewic do Żyrardowa w systemie zmianowym
    > 6-14 i 14-22.

    gardzisz ofertą PKP Przewozy Regionalne ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2006-03-22 16:32:05
    Temat: Dojazdy Skierniewice - Żyrardów
    Od: "Baldur" <M...@p...fm>

  • 3. Data: 2006-03-22 20:58:37
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Baldur napisał(a):
    > Na PKP Przewozy Regionalne musze czekac 50min na peronie, wiec jakos mi sie
    > to nie usmiecha.
    Rozumiem, ze jak sie wysyla SUPER HIPER WAZNE OGLOSZENIE to sie
    przestawia date w komputerze na 99.99.9999 zeby wszyscy na zawsze
    widzieli ze jestes ze skierniewic, ale dlaczego nie cofniesz tego gdy
    udzielasz takiej zwyklej odpowiedzi?

  • 4. Data: 2006-03-23 14:13:11
    Od: "Baldur" <M...@p...fm>