PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 14:38:56
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e065vv$gm1$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@W...pl> pisze:

    > Mylisz się. To nie zależy od etapu tylko od pracownika.

    Ściślej mówiąc zależy to od konkretnej sytuacji.
    Może być taka, że to my na gwałt szukamy fachowca. Czyli nam zależy.
    Jeśli kandydat to wyczuje, to on oczywiście stawia warunki od samego
    początku.
    I my jesteśmy zmuszeni 'spuścić z tonu'. Jest to całkowicie naturalne.
    Sęk jednak w tym, że takich sytuacji do tej pory mieliśmy może ze dwie.
    A w większości przypadków to nie my szukamy, lecz nas szukają ludzie, zatem
    to my stawiamy warunki.
    I tak to właśnie wygląda, a ja nie powieszę się z tego powodu - wręcz
    przeciwnie ;-)

    > Tak Ci się wydaje.

    LOL. Jasne. Tak mi się wydaje :)

    > Znów się mylisz.
    > Coś sporo popełniasz tych pomyłek.

    Tak się składa, że na tych "pomyłkach" zawsze wychodzę dokładnie tak, jak
    planowałam, więc znów nie wyszło Ci wróżenie ze szklanej kuli ;-)

    --
    PozdrawiaM