PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 18:51:05
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e06n9k$sa$1@news.onet.pl>
    tukan <t...@...onet.pl> pisze:

    > Z ciekawości - jak patrzałabyś na takiego kandydata na
    > rozmowie ? Inaczej niż na tego, który się nie spytał ?
    > Miałby na wstępie jakieś punkty ujemne?

    Gdyby spytał przed rozmową, w sposób, jaki proponowała Lia, to patrzyłabym
    prawdopodobnie dokładnie to samo, jak na tego, który nie spytał. Natomiast
    prośbę o zwrot kosztów wyrażoną przez osobę, której już powiedziałam, że nie
    jesteśmy zainteresowani współpracą, skwitowałabym uśmiechem i wyjaśniła, że
    przykro mi, ale nie stosujemy tego typu praktyk.

    --
    PozdrawiaM