PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 15:50:02
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e06923$2im5$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Ściślej mówiąc zależy to od konkretnej sytuacji.
    To to samo. Każdy pracownik jest w konkretnej sytuacji.

    > Może być taka, że to my na gwałt szukamy fachowca. Czyli nam zależy.
    > Jeśli kandydat to wyczuje, to on oczywiście stawia warunki od samego
    > początku.
    > I my jesteśmy zmuszeni 'spuścić z tonu'. Jest to całkowicie naturalne.
    > Sęk jednak w tym, że takich sytuacji do tej pory mieliśmy może ze dwie.
    > A w większości przypadków to nie my szukamy, lecz nas szukają ludzie,
    > zatem to my stawiamy warunki.
    > I tak to właśnie wygląda, a ja nie powieszę się z tego powodu - wręcz
    > przeciwnie ;-)
    Przemek Maciuszko miał rację.

    > LOL. Jasne. Tak mi się wydaje :)
    Tak. Tak Ci się wydaje.

    > Tak się składa, że na tych "pomyłkach" zawsze wychodzę dokładnie tak, jak
    > planowałam, więc znów nie wyszło Ci wróżenie ze szklanej kuli ;-)
    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie wróżyłem, tylko stwierdziłem.
    Popełniasz sporo mylnych twierdzeń. Przypomina mi to niewidomego sapera
    pędzącego z radością i samozadowoleniem przez pole minowe, uradowanego że do
    tej pory nie wyleciał w powietrze i nie myślącego o tym ile tego pola
    jeszcze przed nim zostało. Dziecinada.

    Jotte