PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 16:34:38
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e06b69$ph4$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Ale tak czy siak musiałabym to zrobić. Czy w przeciągu miesiąca czy pół
    > roku, to nadal byłyby to koszty.
    > Co więcej koszty, które musiałabym pokryć z prywatnej kieszeni.
    Chcesz własne koszty inwestycyjne pokrywać z cudzej?

    > wszelkie uzasadnione cięcia finansowe i oszczędności świadczą tylko na
    > korzyść jej właścicieli. Ale i w tym przypadku nie łudzę się, że to
    > zrozumiesz.
    Ona nie musi tego zrozumieć, bo to bzdura jakich mało.

    > Nie, po prostu wiem, że nie masz o tym zielonego pojęcia, a moje pytanie
    > było sarkastyczne.
    > Takich kosztów nie można nijak zakwalifikować, a wiem to i bez pomocy
    > mojego biura rachunkowego.
    Własnie się setnie uśmialiśmy z tego bzdetu.
    Myślałem (myśleliśmy, bo obecnie czytamy ten wątek w kilka osób), że
    naprawdę dysponujesz jakąś poważniejszą wiedzą w tej materii, a tu kompletna
    kupa...

    Jotte