PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 16:06:26
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Tarczoń w news:e05vrr$dh2$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > a z jakiej pozycji startujesz?
    > 1)Ty ubiegasz sie o miejsce u pracodawcy (aplikowales do niego),
    > 2) czy to pracodawca cie ma zamiar podkupic (nie aplikowales do niego)

    Dokładnie - czysta ekonomia :-) Argument typu "bo na zachodzie to..." nie ma
    przez to wartości. Na zachodzie tak robią z konkretnych powodów. Jeżeli
    przedsiębiorcy u nas będą mieli równie dobre powody również będą zwracać
    koszty. Nikt (niewielu) nie będzie kalkować pewnych zwyczajów od tak. W
    działalności gospodarczej nie ma miejsca na sztukę dla sztuki.

    pozdrawiam
    Greg