PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 00:50:29
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:1mznb3z4zq61y$.dlg@iska.from.poznan>
    Lia <i...@p...org> pisze:

    > Ja w tej sytuacji zainwestowałabym najpierw w profesjonalnego HRowca.

    To inwestuj, jeśli Cię na to stać.

    > Wtedy odpadnie problem zapraszania na rozmowe 50-100 kandydatów.

    Niech więc zostanie choćby i 20. Jakie to ma znaczenie?
    Nie każdą firmę stać na zwrot kosztów podróży.
    A nawet jeśli, to każda ma swoją politykę finansową i nikomu nic do tego.
    Zresztą nie o tym traktuje wątek, lecz o tym, czy wypada prosić o zwrot
    kosztów podróży.
    Moim zdaniem nie wypada i tyle.

    > Za każdym razem kiedy byłam zapraszana na rozmowe w innym mieście
    > zwracano mi koszty dojazdu. Bez pytania. Ot, tak po prostu.

    No to świetnie. A gdyby nie zwrócono, to poprosiłabyś o te pieniądze?
    Bo mi przez gardło nie przeszłaby taka prośba.

    > I nawet umawiano się na taką godzinę, żeby to _mi_ pasowało.
    > Ale rzeczywiście to były poważne firmy, a ja nie miałam być
    > sekretarką.

    A jak to się ma do tematu wątku?

    --
    PozdrawiaM