PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
  • Data: 2006-03-26 12:01:41
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Szczerze? Nie interesuje mnie to jako pracownika.
    > Mogą to być nawet wydatki reprezentacyjne.
    > Jednakże skoro firmie na mnie zależy, to nie widzę powodu, aby nie dokonać
    > takiej refundacji.

    a z jakiej pozycji startujesz?
    1)Ty ubiegasz sie o miejsce u pracodawcy (aplikowales do niego),
    2) czy to pracodawca cie ma zamiar podkupic (nie aplikowales do niego)

    Wiec w zaleznosci od wyboru mamy:
    1) wiedziales ze moze cie to kosztowac, zalezy ci na pracy wlasnie u
    niego (mimo ze np pracujesz gdzies indziej), chcesz zmienic miejsce
    zamieszkania - niby czemu mialby zwracac koszty...? To ty od niego cos
    chcesz...

    2) tu powinien zwrocic bez pytania sie jego o to.. to on Cie chce i to
    on ma poniesc wszelkie koszty zwiazane z zatrudnieniem, w tym przypadku
    juz zalezy pracodawcy konkretnie na Tobie i to On stara sie o Ciebie...

    Pozdrawiam...