PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie

  • 21. Data: 2003-01-29 12:12:20
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    Lia, Wy się chyba swietnie znacie ;-) a
    przynajmniej on Ciebie...

    Daruj mu wywody, bo chyba nie czyta tego, co
    piszesz albo emocje nie pozwalają mu na rozumienie.
    Pozdrowienia,
    a.

  • 22. Data: 2003-01-29 12:22:31
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Aleksandra " wrote:

    > Lia, Wy się chyba swietnie znacie ;-) a
    > przynajmniej on Ciebie...

    No włąsnie tez sie zaczełam zastanawiac kto sie kryje pod tym nickiem :)))

    > Daruj mu wywody, bo chyba nie czyta tego, co
    > piszesz albo emocje nie pozwalają mu na rozumienie.

    Hmm, tak to bywa, jak sie szuka racjonalizacji dla własnego biewłasciwego
    postępowania :)))

    Pozdrówki :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 23. Data: 2003-01-29 13:32:26
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potrafie sobei wyobrazic ze ciezko Ci sie zyje bez tego daru, ale moze
    ktos
    > bedzie Ci w stanie pomoc, co?

    pomoz najpierw sobie i otworz szerzej oczy.

    > Taaaaaak, nei dosyc ze brak "daru" to jeszcze problem z czytaniem ze
    > zrozumieniem. Szczerze współczuje.

    faktycznie nie rozumiem, ze nie mozesz pojac prostego tekstu pisanego w
    ojczystym jezyku

    > To, ze ja widze ze inni łamia prawo, to nie znaczy ze ja tez tak czynie.
    > Nie osadzaj wszystkich podług siebie kolego, bo nei jest najlepszy schemat
    > oglądu świata.

    najpierw naucz sie ortografii i kolega dla Ciebie na cale szczescie nie
    jestem....

    > A ja oceniam innych, bo przyzwalanie na łamanie prawa jest czyms złym. No
    > ale moze z wiekiem ... moze kiedys to zrozumiesz.

    Izo...masz dopiero 25 lat cofnac sie do Twojego wieku juz niestety nie
    Glowa do gory!! z czasem i doswiadczeniem bedzie juz lepiej:-)

    pozdrawiam
    exit