PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie › Re: zwolnienie lekarskie
    From: "exit" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie
    Date: Wed, 29 Jan 2003 14:32:26 +0100

    Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b188fn$1idg$1@news.atman.pl...

    > Potrafie sobei wyobrazic ze ciezko Ci sie zyje bez tego daru, ale moze
    ktos
    > bedzie Ci w stanie pomoc, co?

    pomoz najpierw sobie i otworz szerzej oczy.

    > Taaaaaak, nei dosyc ze brak "daru" to jeszcze problem z czytaniem ze
    > zrozumieniem. Szczerze współczuje.

    faktycznie nie rozumiem, ze nie mozesz pojac prostego tekstu pisanego w
    ojczystym jezyku

    > To, ze ja widze ze inni łamia prawo, to nie znaczy ze ja tez tak czynie.
    > Nie osadzaj wszystkich podług siebie kolego, bo nei jest najlepszy schemat
    > oglądu świata.

    najpierw naucz sie ortografii i kolega dla Ciebie na cale szczescie nie
    jestem....

    > A ja oceniam innych, bo przyzwalanie na łamanie prawa jest czyms złym. No
    > ale moze z wiekiem ... moze kiedys to zrozumiesz.

    Izo...masz dopiero 25 lat cofnac sie do Twojego wieku juz niestety nie
    Glowa do gory!! z czasem i doswiadczeniem bedzie juz lepiej:-)

    pozdrawiam
    exit