PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmniejszenie wymiaru czasu pracy???

  • 1. Data: 2003-04-07 07:17:30
    Temat: zmniejszenie wymiaru czasu pracy???
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    jak zabrać się za zmniejszenie wymiaru czasu pracy. Czy wystarczy napisać:
    "Proszę o zmianę warunków pracy w zakresie czasu pracy.
    ....konkretnie o zmniejszeniu wymiaru"

    Czy raczej należy robić to inaczej?

    Dziękuję za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    uba

  • 2. Data: 2003-04-07 15:27:31
    Temat: Re: zmniejszenie wymiaru czasu pracy???
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "uba" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jak zabrać się za zmniejszenie wymiaru czasu pracy. Czy wystarczy napisać:
    > "Proszę o zmianę warunków pracy w zakresie czasu pracy.

    Uzasadnienie jest potrzebne. Wykonujesz jakąś prace na całym etacie, chcesz
    pracować krócej a więc najprawdopodobniej nie wykonasz całej pracy. Może się
    okazać że pracodawca musi kogoś zatrudnić - uzasadnij dlaczego etat ma byc
    zmniejszony. Spotkałam się z takim uzasadnieniem, że czas pracy nie byłow
    pełni wykorzystany, pracownikowi zależało ze względów rodzinnych na krótszym
    czasie pracy, wystąpił o przejscie na 3/4 i zobowiązał się wykonywac
    dotychczasowe obowiązki. Pracodawca może, ale nie musi zgodzić sie na
    skrócenie wymiaru czasu pracy - dobre uzasadnienie do podstawa.
    pozdrawiam JLR