PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przegiecie

  • 1. Data: 2003-04-07 08:02:31
    Temat: Przegiecie
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Oferta: Praca dla informatyka.
    Jadę 130 km po to żeby się dowiedzieć że to praca na umowę zlecenie (co
    najwyżej na kilka miesięcy) polegająca na wprowadzaniu danych do nowo
    powstałego systemu informatycznego. No comments.

    motto
    icq: 238159966

    ps. nadal się zastanawiam po cholerę wymagali znajomości zagadnień
    sieciowych, bo biegłą znajomość systemów operacyjnych Win2k jestem w stanie
    sobie uzasadnić :P

  • 2. Data: 2003-04-07 08:05:25
    Temat: Re: Przegiecie
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    motto wrote:

> [...]
    > najwyżej na kilka miesięcy) polegająca na wprowadzaniu danych do nowo
    > powstałego systemu informatycznego. No comments.

    [...]

    > ps. nadal się zastanawiam po cholerę wymagali znajomości zagadnień
    > sieciowych, bo biegłą znajomość systemów operacyjnych Win2k jestem w stanie
    > sobie uzasadnić :P

    :)
    Przepraszam, ale jest takie cos jak telefon, glowa i rozsadek :)
    Czego sie dowiedziales od/o nich zanim pojechales ?

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 3. Data: 2003-04-07 08:24:21
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ale jest takie cos jak telefon, glowa i rozsadek :)
    > Czego sie dowiedziales od/o nich zanim pojechales ?
    No powiedziano mi, że to praca dla informatyka, zapytali kwalifikacje
    (m.i.n. spytali o znajomość zagadnień sieciowych etc.) po czym zaproszono
    mnie do firmy, informując, że wszelkie informacje dostane na miejscu.
    Oceniając zadawane pytania sądziłem, że szukają fachowca, a nie kogoś kto
    potrafi pisać dziesięcioma palcami na klawiaturze. No cóż, może i mój błąd,
    bo powinienem się dopytać o szczegóły.

    motto
    icq: 238159966

    ps. gdyby to było w moim mieści to bym się zgodził, a co tam 500 zł też
    pieniądz, ale tak jak teraz to mi się to w ogóle nie kalkuluje.

  • 4. Data: 2003-04-07 08:40:22
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    motto wrote:

    [...]

    > Oceniając zadawane pytania sądziłem, że szukają fachowca, a nie kogoś kto
    > potrafi pisać dziesięcioma palcami na klawiaturze. No cóż, może i mój błąd,
    > bo powinienem się dopytać o szczegóły.

    Jaki tam blad. Po prostu sa niepowazni.

    > ps. gdyby to było w moim mieści to bym się zgodził, a co tam 500 zł też
    > pieniądz, ale tak jak teraz to mi się to w ogóle nie kalkuluje.

    Sluszne podejscie do sprawy.
    Moze skup sie na wlasnym miescie ?

  • 5. Data: 2003-04-07 09:20:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    motto napisał:

> [...]
    > potrafi pisać dziesięcioma palcami na klawiaturze. No cóż, może i mój błąd,

    A moglbys jeszcze podac nazwe firmy i miasto?

    Flyer

  • 6. Data: 2003-04-07 09:41:34
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > A moglbys jeszcze podac nazwe firmy i miasto?
    Bydgoszcz a firma to .... zaraz gdzie ja mam to kartkę....
    nie mniemam w nazwie Bajt mieli... Jak znajdę to ci na priv wyślę.

    motto
    icq: 238159966

  • 7. Data: 2003-04-07 12:37:06
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > :)
    > Przepraszam, ale jest takie cos jak telefon, glowa i rozsadek :)

    Nooooo :-))) Zrobilem 160 km poniewaz szukali kogos kto ma uprawnienia SEP,
    potrafi projektowac w auto cad i ogromna praktyke, a po dyskusji z panienka
    dyrektorką wyszlo ze trzeba im domokrazce do sprzedazy specjalistcznego
    osprzetu!!. Po zwroceniu uwagi, ze wprowadzaja dezinformacje, uslyszalem iz
    oni nakreslili tylko "szkic" zapotrzebowania na pracownika i nie poczuwaja
    sie do winy :-((( Aby bylo jeszcze smieszniej, byli bardziej zainteresowani
    bzdurnym testem, niz strona techniczna.
    Irek

  • 8. Data: 2003-09-06 21:09:30
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > A moglbys jeszcze podac nazwe firmy i miasto?
    >
    > Flyer

    Jutro tam jedziemy, nie Flyer?

    Th