PracaGrupypl.praca.dyskusje › cennik stron www

  • 1. Data: 2003-04-06 21:43:19
    Temat: cennik stron www
    Od: "raku5" <r...@p...onet.pl>

    od jakiegos czasu ucze sie pisac strony www (html, css, javascript, php,
    mysql, flash). chcialbym sie zapytac jakie sa przedzialy cenowe tzn. jakie
    sa "standardowe" ceny za wykoannie strony www (najlepiej z podzialem na
    kilka stopni trudnosci i sposoby ich tworzenia). w ogole nie mialem do
    czynienia z cenami za tworzenie stron i nie wiem ile moge zadac od
    zleceniodawcow.

  • 2. Data: 2003-04-07 08:08:28
    Temat: Re: cennik stron www
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    raku5 wrote:

> [...]
    > kilka stopni trudnosci i sposoby ich tworzenia). w ogole nie mialem do
    > czynienia z cenami za tworzenie stron i nie wiem ile moge zadac od

    Ten sam serwis mozesz zrobic za 500 PLN i za 50.000 PLN.
    Wazne jest nie tylko wykonanie, ale i dzialanie, support,
    pozycjonowanie, marketing, czas wykonania i jeszcze kilkanascie elementow.

    Dobrego cennika nigdzie nie znajdziesz, bo najlepsze i solidne firmy
    najpierw badaja potrzeby Klienta a potem skladaja oferty.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>