PracaGrupypl.praca.dyskusje › miesięcznik Informatyka

  • 1. Data: 2003-04-06 19:16:49
    Temat: miesięcznik Informatyka
    Od: "Snajper" <g...@g...pl>

    Potrzebne mi są informacje zawarte w miesięczniku Informatyka z maj 2000 r.

    --
    Gubernator

  • 2. Data: 2003-04-06 20:04:53
    Temat: Re: miesięcznik Informatyka
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Snajper" <g...@g...pl> wrote in message

    > Potrzebne mi są informacje zawarte w miesięczniku Informatyka z maj 2000
    r.

    Dawniej w takich sytuacjach człowiek szedł do biblioteki, no ale ja posypuję
    truskawki cukrem.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-04-07 07:57:58
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Tomek Zielinski wrote:

    [...]

    > Dawniej w takich sytuacjach człowiek szedł do biblioteki, no ale ja posypuję
    > truskawki cukrem.

    ROTFL !

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 4. Data: 2003-04-07 12:16:55
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > Dawniej w takich sytuacjach człowiek szedł do biblioteki, no ale ja
    posypuję
    > truskawki cukrem.
    >
    > Tomek Z.

    Widzisz - teraz biblioteki sa biedne. MIeszkam w bylym miescie wojewodzkim.
    Szukalam ostatnio czasopisma Bank i Kredyt. W zadnej bibliotece nie
    prenumeruja, oblecialam wszelkie banki w miescie - nigdzie nie mieli.
    W koncu zamowilam w wydawnictwie i pani mi przyslala - ale trwalo to jakis
    tydzien - a potrzebowalam szybko - no ale coz.

    Dlatego rozumiem kolege, ale czasopisma Iformatyka nie mam :(

  • 5. Data: 2003-04-07 13:50:04
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Vei" <a...@g...pl> wrote in message
    [...]
    > Dlatego rozumiem kolege, ale czasopisma Iformatyka nie mam :(

    A ja nadal nie rozumiem. Przeczytaj jeszcze raz to zdanie:
    "Potrzebne mi są informacje zawarte w miesięczniku Informatyka z maj
    2000 r."
    Choćbym był w posiadaniu - wybacz, nie przepiszę tutaj całego numeru
    ;-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 6. Data: 2003-04-07 13:53:37
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > 2000 r."
    > Choćbym był w posiadaniu - wybacz, nie przepiszę tutaj całego numeru

    Moze on bedzie chcial tylko polowe a nie az caly numer :)))