PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie inwalidy z 1 grupa

  • 11. Data: 2004-01-02 08:15:36
    Temat: Re: zatrudnienie inwalidy z 1 grupa
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bsup4m$q44$1@atlantis.news.tpi.pl...

    <ciach>

    dzieki za rady. z pewnoscia skorzystam.

    pozdrawiam serdecznie i wszystkim grupowiczom przy okazji zycze wszystkiego
    dobrego w Nowym 2004 Roku :-)

    Karmakoma.

  • 12. Data: 2004-01-27 19:08:28
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

> [...]
    > wypoczynkowego.
    > Rencista, który nie osiągnął wieku emerytalnego może dorobić do renty 70%
    > przeciętnego wynagrodzenia z poprzedniego kwartału (w okresie grudzień
    > 2003 - luty 2004 - ok. 1512 zł brutto).
    > Zatrudnienie zależy tylko od tego czy przy wstępnych badaniach lekarskich
    > lekarz stwierdzi, że kandydat jest zdolny do wykonywania pracy na
    > proponowanym stanowisku i w proponowanych warunkach ( na pewno nie będzie
    > mógł pracować w porze nocnej i w godzinach nadliczbowych).
    > Podważanie decyzji lekarza orzecznika ZUS jest w tej sytuacji co najmniej

    rękami. A jak będzie im brakować "wskaźnika" to nawet utworzą specjalne
    miejsce pracy. Posiadanie "dawnej I grupy" czyli całkowitej niezdolności i
    renty - do tego jeszcze na stałe, jest tylko atutem, i w obecnych czasach
    niemal szczęściem, oraz marzeniem dla wielu inwalidów, którzy boją się
    zostać UZDROWIENI.
    Oczywiście życzę wiele zdrowia odwrotnie proporcjonalnie do tej grupy
    inwalidzkiej i traktowania renty jako dodatku do pensji. Pozdrowienia i z
    niczego nie rezygnujcie, ani nie próbujcie weryfikować :-}