PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??

  • 1. Data: 2007-01-24 20:45:25
    Temat: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
    Od: "janusz" <k...@w...pl>

    Witam,
    Czy otientuje sie ktos jakie sa zarobki jako pracownik działu Helpdesk
    w firmie PBG S.A w Przeźmierowie k. Poznania ?
    Zostalem zaproszony na rozmowe i nie wiem ile mozna sie spodziewac
    miesiecznego wynagrodzenia.
    Z gory dzieki za info.

  • 2. Data: 2007-01-25 07:12:56
    Temat: zarobki zależne od poziomu wsparcia
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Helpdesk w firmie PBG S.A w > Przeźmierowie k. Poznania ?
    > Zostalem zaproszony na rozmowe i nie wiem ile mozna sie spodziewac

    zarobki w HelpDesk zależą z reguły od poziomu wsparcia który będziesz
    świadczył potrzebującym. Z reguły dział HD podzielony jest na trzy
    poziomy:
    1-szy poziom to asystent (-ka) rejestrująca zgłoszenie,
    2-gi poziom to technik, serwisant wykonujący zgłoszenie,
    3-cia poziom to guru z danego tematu, wspiera serwisanta gdy ten nie
    dał rady.

    Na pierwszym poziomie nie spodziewałbym się więcej niż 1200. Na
    drugiej linii do 2500. A na trzeciej powyżej 2500. Wszystkie kwoty
    brutto w pln. NO oczywiście będzie obowiązywać generalna zasada: jaka
    odpowiedzialność taka płaca :)

    pozdrawiam
    Pegaz.

  • 3. Data: 2007-01-25 08:32:51
    Temat: Re: zarobki zależne od poziomu wsparcia
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Pegaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2-gi poziom to technik, serwisant wykonujący zgłoszenie,
    > 3-cia poziom to guru z danego tematu, wspiera serwisanta gdy ten nie

    Zapachnialo mi tu zachodnimi korporacjami. W RP w malych firmach jest czesto
    jeden poziom helpdesku (przy okazji gosc jest adminem, programista,
    webmasterem, dba...).

  • 4. Data: 2007-01-25 12:30:17
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl>

    winetu wrote:

    > Zapachnialo mi tu zachodnimi korporacjami. W RP w malych firmach jest czesto
    > jeden poziom helpdesku (przy okazji gosc jest adminem, programista,
    > webmasterem, dba...).

    ... ksiegowym, kadrowa, matka, zona i kochanka :)

    Jacek

  • 5. Data: 2007-01-25 15:16:05
    Temat: Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    Użytkownik "janusz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Na forum portalu wss.pl byla dyskusja na ten temat:
    http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=27270

  • 6. Data: 2007-01-27 11:44:53
    Od: "Mariusz K." <[smerfikk]@op.pl>

    > Na forum portalu wss.pl byla dyskusja na ten temat:
    > http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=27270

    pracuje akurat na pierwszej linii od ponad roku w wawie i za odebranie około
    70 telefonów dziennie dostaje 3k brutto ale na poczatku bylo 2,6k
    napisze tak, po roku bedziesz mial dosc telefonu i zrzedzenia userów.

  • 7. Data: 2007-01-27 22:27:05
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej
    Ja pracuje w miedzynarodowym koncernie motoryzacyjnym jako call center
    agent. Zarobki na reke ok. 2500, czasem do 3tys. Jest to polaczenie 1 i
    2 levelu, czyli rejestruje zgloszenie, a czesc z nich rozwiazuje zdalnie
    przejmujac kontrole nad kompami userow. Zarzadzam konsola AD, troche
    dlubaniny z Lotus Notes`em, MS Office, zdalna instalacja softu, prawa
    admina, podstawowa administracja SAP-em (reset hasel, zabijanie sesji) i
    wszystko inne co da sie zrobic zdalnie. Czesc taskow idzie to innych
    grup zajmujacych sie bezpieczenstwem, exchange`owcow, WAN-owcow itd.
    Rejestracja spraw w systemie na podstawie telefonu, maila, faxu,
    skrzynki glosowej. Obszar supportu to EMEA, praca po polsku i angielsku,
    gdzie ten drugi jest oficjalnym jezykiem w ktorym tworze sprawy i cala
    dokumentacje, szkolenia itd. Ilosc userow do supportu dla mojego malego
    teamu: 7 tys.
    Pracuje ponad 2 lata i na dniach odchodze z firmy. Mam dosc
    uzytkownikow, powoli zatrzymuje sie rozwoj umyslowy, robi sie ciagle to
    samo, a kazdy kolejny telefon wkurza mnie tylko bardziej:) Taka
    specyfika pracy. Nie znam chyba nikogo, kto by na tym stanowisku dluzej
    wytrzymal - albo awans, albo zwolnienie na wlasna prosbe:)
    Piotrek

  • 8. Data: 2007-01-28 10:07:08
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    gobo na pl.praca.dyskusje:
    > specyfika pracy. Nie znam chyba nikogo, kto by na tym stanowisku dluzej
    > wytrzymal - albo awans, albo zwolnienie na wlasna prosbe:)

    A z ciekawości: gdzie się awansuje z helpdesku?

    --
    Ziemek

  • 9. Data: 2007-01-28 10:22:18
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Ziemek Borowski wrote:

    > gobo na pl.praca.dyskusje:
    >
    > A z ciekawości: gdzie się awansuje z helpdesku?

    Moze do psychiatryka albo do piachu :-))) To jest ciezki i kiepsko
    oplacany kawalek chleba.
    Lepiej miec to jako zajecie dodatkowe bo jako podstawowe to mozna
    sie psychicznie wykonczyc.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 10. Data: 2007-01-28 19:28:13
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Awansujac na wyzszy level zyskujesz to,ze nie masz kontkatu z userami, a
    trafiaja do Ciebie sprawy, z ktorymi agenci sobie nie radzili. Jesli
    chodzi o moj team, to po kilku miesiacach pracy doszlismy juz do takiego
    poziomu, ze Ci, co byli nad nami i mieli sie zajmowac problemami z
    ktorymi sobie my nie radzilismy nie mieli nic do roboty. Robili tylko
    statystyki...Zawsze mozesz awansowac na team leadera, mozesz zostac
    trenerem, moga Cie wyslac na jakas nowa placowke itd. Uwierz mi,ze ja po
    dziennych studiach informatycznych przez pol roku pracy w HD nauczylem
    sie wiecej niz przez studia. Przydala mi sie teoria - praktyka przyszla
    w helpdesku. Wiem,ze sa firmy, chocby takie jak EDS i ich wegierski
    oddzial,ze np. jeden agent jest odpowiedzialny tylko za reset hasel,
    inny tylko za Outlooka itd. U nas bylo o tyle dobrze,ze moglismy miec
    wlasna inwencje tworcza:) i nikt nas nie ograniczal lub nie kazal
    decydowac, czy mamy sie podjac danego problemu czy nie - no i musielismy
    umiec poradzic sobie zarowno z prostym resetem hasel a konczac na
    powaznych sesjach na kompie usera zmieniajac ustawienia rejestru,
    zajmujac sie sieciami VPN itd.
    Piotr