PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile wziasc kasy za taka prace

  • 1. Data: 2007-01-24 20:06:20
    Temat: Ile wziasc kasy za taka prace
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Witam

    Dostalem propozycje dodatkowej pracy.
    Praca polegalaby na przegladaniu zdjec i grafik i odfiltrowaniu zawartosci
    wedle kryteriow klienta. Czas pracy nienormowany.
    Nie wiem tylko jaka mozna zaproponowac kwote netto. A ewentualny przyszly
    pracodawca powiedzial tylko abym sam cos zaproponowal na poczatku. Jest to
    bardzo duza firma generalnie.

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2007-01-24 22:12:10
    Temat: Re: Ile wziasc kasy za taka prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ep8e7t$2i8$1@news.lublin.pl Miroslaw Szejduk
    <s...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Nie wiem tylko jaka mozna zaproponowac kwote netto. A ewentualny przyszly
    > pracodawca powiedzial tylko abym sam cos zaproponowal na poczatku. Jest
    Właściwie wszystko jasne. Może po prostu zaproponuj bardzo dużo?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-01-25 07:23:45
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    On 24 Sty, 21:06, "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem tylko jaka mozna zaproponowac kwote netto.

    Jezeli to jest twoje jedyne zrodlo dochodu i bardzo Ci na nim zalezy,
    to ja bym z kwotami nie przesadzal. Wazne tez ile czasu musialbys
    poswiecac temu zajeciu. Tak czy siak, powiedzmy sobie szczerze -
    praktycznie kazdy moglby te prace wykonywac, wiec i pensja raczej
    wygorowana byc nie moze, bo znajda spokojnie kogos innego za mniejsza
    kasa ;)

    Natomiast jezeli to jest dodatkowe zrodlo dochodzu, ktoremu poswiecasz
    sie w swoim wolnym czasie i bez niego dasz sobie rade, to juz mozna
    pokusic sie o ciut wyzsze kwoty. Bo swoj wolny czas trzeba sobie cenic.

  • 4. Data: 2007-01-25 07:52:06
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Durante" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Wlasnie sfinalizowalem umowe za 2600 netto :)/mc

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 5. Data: 2007-01-25 17:03:56
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Durante" <d...@o...pl> wrote in
    ps.com:

    [...]
    > poswiecac temu zajeciu. Tak czy siak, powiedzmy sobie szczerze -
    > praktycznie kazdy moglby te prace wykonywac, wiec i pensja raczej
    [...]

    no co Ty?

    | Praca polegalaby na przegladaniu zdjec i grafik i odfiltrowaniu
    | zawartosci wedle kryteriow klienta. Czas pracy nienormowany.

    a co bys powiedzial, gdyby kryterium klienta bylo nieco bardziej
    skomplikowane niz "ma byc pies" - np. zahaczajace o wiedze z
    zakresu historii sztuki, jakiejs estetyki, zasad kompozycji zdjecia;
    poza tym takie kryterium moze opierac sie nie tylko o wiedze,
    ktora kazdy moze przyswoic, ale moze opierac sie elementy oceny
    tresci, ktore wymagaja od pracownika predyspozycji; czy brales
    to pod uwage?

    oczywiscie mozesz napisac, ze "jakies zdjecia zawsze wybierze";
    tylko efekt koncowy, ktory dzieki nim osiagnie klient moze byc
    o dosyc duzej rozpietosci jakosciowej;

    adas;

  • 6. Data: 2007-01-27 11:03:23
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Wlasnie sfinalizowalem umowe za 2600 netto :)/mc

    ladnie moim zdaniem :)
    ale w sumie zalezy wszystko od tego ile czasu wolnego temu
    poswiecisz... wbrew pozorom praca moze okazac sie wcale nielatwa :)

    CanoE
    agapalczak.com [w przebudowie]