eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik działu Helpdesk - zarobki ?? › Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
    Date: Sat, 27 Jan 2007 23:27:05 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <epgjg2$3pi$1@news.onet.pl>
    References: <1...@l...googlegroups.com>
    <epahko$4od$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <45bb28d1$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.179.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1169936706 3890 195.117.179.4 (27 Jan 2007 22:25:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Jan 2007 22:25:06 +0000 (UTC)
    X-Sender: 0iadYC0ky0N8/7aP4HuztZvKsmNv+ymP
    In-Reply-To: <45bb28d1$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:201018
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej
    Ja pracuje w miedzynarodowym koncernie motoryzacyjnym jako call center
    agent. Zarobki na reke ok. 2500, czasem do 3tys. Jest to polaczenie 1 i
    2 levelu, czyli rejestruje zgloszenie, a czesc z nich rozwiazuje zdalnie
    przejmujac kontrole nad kompami userow. Zarzadzam konsola AD, troche
    dlubaniny z Lotus Notes`em, MS Office, zdalna instalacja softu, prawa
    admina, podstawowa administracja SAP-em (reset hasel, zabijanie sesji) i
    wszystko inne co da sie zrobic zdalnie. Czesc taskow idzie to innych
    grup zajmujacych sie bezpieczenstwem, exchange`owcow, WAN-owcow itd.
    Rejestracja spraw w systemie na podstawie telefonu, maila, faxu,
    skrzynki glosowej. Obszar supportu to EMEA, praca po polsku i angielsku,
    gdzie ten drugi jest oficjalnym jezykiem w ktorym tworze sprawy i cala
    dokumentacje, szkolenia itd. Ilosc userow do supportu dla mojego malego
    teamu: 7 tys.
    Pracuje ponad 2 lata i na dniach odchodze z firmy. Mam dosc
    uzytkownikow, powoli zatrzymuje sie rozwoj umyslowy, robi sie ciagle to
    samo, a kazdy kolejny telefon wkurza mnie tylko bardziej:) Taka
    specyfika pracy. Nie znam chyba nikogo, kto by na tym stanowisku dluzej
    wytrzymal - albo awans, albo zwolnienie na wlasna prosbe:)
    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1