PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace i umowa serwisowa

  • 1. Data: 2007-01-24 18:34:58
    Temat: umowa o prace i umowa serwisowa
    Od: "Marcin" <m...@s...home.pl>

    Mam nadzieję, że trafiłem na dobrą grupę i ktoś tu mi pomoże. Jestem
    zatrudniony na umowę o pracę. Dodatkowo mam jednoosobową działalność
    gospodarczą. Podpisałem ze swoim pracodawcą umowę serwisową na działalność.
    Umowa serwisowa dotyczy innych czynności niż te wykonywane z tytułu umowy o
    pracę. Słyszałem jednak, że ostatnio pozmieniały się przepisy i już nie
    można mieć różnych umów z tym samym pracodawcą.
    Czy ktoś z Was wie o co chodzi z tymi nowymi przepisami i mógłby mi pomóc je
    odnaleźć?

    Pozdrawiam,

    Marcin