PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik działu Helpdesk - zarobki ?? › Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
    Date: Sun, 28 Jan 2007 20:28:13 +0100

    Awansujac na wyzszy level zyskujesz to,ze nie masz kontkatu z userami, a
    trafiaja do Ciebie sprawy, z ktorymi agenci sobie nie radzili. Jesli
    chodzi o moj team, to po kilku miesiacach pracy doszlismy juz do takiego
    poziomu, ze Ci, co byli nad nami i mieli sie zajmowac problemami z
    ktorymi sobie my nie radzilismy nie mieli nic do roboty. Robili tylko
    statystyki...Zawsze mozesz awansowac na team leadera, mozesz zostac
    trenerem, moga Cie wyslac na jakas nowa placowke itd. Uwierz mi,ze ja po
    dziennych studiach informatycznych przez pol roku pracy w HD nauczylem
    sie wiecej niz przez studia. Przydala mi sie teoria - praktyka przyszla
    w helpdesku. Wiem,ze sa firmy, chocby takie jak EDS i ich wegierski
    oddzial,ze np. jeden agent jest odpowiedzialny tylko za reset hasel,
    inny tylko za Outlooka itd. U nas bylo o tyle dobrze,ze moglismy miec
    wlasna inwencje tworcza:) i nikt nas nie ograniczal lub nie kazal
    decydowac, czy mamy sie podjac danego problemu czy nie - no i musielismy
    umiec poradzic sobie zarowno z prostym resetem hasel a konczac na
    powaznych sesjach na kompie usera zmieniajac ustawienia rejestru,
    zajmujac sie sieciami VPN itd.
    Piotr