eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik działu Helpdesk - zarobki ?? › Re: zarobki zależne od poziomu wsparcia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "winetu" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki zależne od poziomu wsparcia
    Date: Thu, 25 Jan 2007 09:32:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <ep9q52$hkp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@l...googlegroups.com>
    <ep9l9p$ijl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.103.206
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1169714146 18073 212.160.103.206 (25 Jan 2007 08:35:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Jan 2007 08:35:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1896
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:200829
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pegaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ep9l9p$ijl$1@news.onet.pl...

    >
    > zarobki w HelpDesk zależą z reguły od poziomu wsparcia który będziesz
    > świadczył potrzebującym. Z reguły dział HD podzielony jest na trzy
    > poziomy:
    > 1-szy poziom to asystent (-ka) rejestrująca zgłoszenie,
    > 2-gi poziom to technik, serwisant wykonujący zgłoszenie,
    > 3-cia poziom to guru z danego tematu, wspiera serwisanta gdy ten nie
    > dał rady.
    >
    Zapachnialo mi tu zachodnimi korporacjami. W RP w malych firmach jest czesto
    jeden poziom helpdesku (przy okazji gosc jest adminem, programista,
    webmasterem, dba...).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1