PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w TESCO Polska

  • 11. Data: 2006-09-24 22:14:10
    Temat: Re: zarobki w TESCO Polska
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > poza tym zasada jest taka ze sie nie zatrudnia na caly etat tylko na 3/4
    > czy jakos tak
    > oczywiscie pracujesz ( godzinowo ) jak za caly a nawet wiecej

    Czy jest tu ktoś, kto zna powód (ale ten faktyczny, nie domysły i
    rozważania, bo te mam własne), dla którego wprowadzono w Tesco taki system?
    Czy w tym przypadku chodziło o oszczędności, czy o to, aby delikwent nie
    nawiał po roku na zasiłek? A może jeszcze o coś innego?

  • 12. Data: 2006-09-24 22:45:59
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    Michał Buslik wrote:
    > no mniej wiecej 700
    > poza tym zasada jest taka ze sie nie zatrudnia na caly etat tylko na
    > 3/4 czy jakos tak

    W Tesco na 1/2 etatu.
    Ania
    --
    Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
    Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

  • 13. Data: 2006-09-25 06:10:27
    Od: "wakoo" <w...@o...pl>

    > Mniej więcej 900-1000 zł
    > Ania
    > --
    myślisz że możliwa jest jakaś regionalizacja polegająca na tym że
    w jednym tesco na tym samym stanowisku zarabia się tyle co Ty a w
    innym dadzą więcej i na na cały etat? wg mnie to raczej niemożliwe
    po oni posługują się chyba sztywną siatką płac ustaloną przez
    centralę w Krakowie. w moim mieście krążą plotki że po rozmowach
    kwalifikacyjnych nowo przyjęte osoby były tak zadowolone z propozycji
    finansowych, że niektóre z nich od razu poleciały do znajomego
    który ma lombard po pożyczkę:) a co tych plotek to podobno kierownik
    POK 2000zł na rękę kierownik sklepu 3500zł..czy możesz się do
    tego odnieść?. mi się wydaje że w takim małym mieście gdzie
    bezrobocie jest spore i miejsc pracy jako takich nie ma za wiele firma
    nie robiłaby prezentu w postaci takich zarobków. i do tego ta
    tajemnicza mina osoby z którą rozmawiałem cyt "moje wynagrodzenie w
    firmie to tajemnica służbowa":) hahaha dzięki Bogu i partii jest
    jeszcze net ...

  • 14. Data: 2006-09-25 06:38:37
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "thin" <n...@m...go> napisał w wiadomości

    > niemożliwe, to poniżej płacy minimalnej.

    To powyzej placy minimalnej

  • 15. Data: 2006-09-25 07:05:49
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    Użytkownik "Michał Buslik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > nie wierze
    > a jesli to prawda to cud ze w tym kraju ktos jeszcze zostal

    Zalezy ilu jest tych kierownikow -znajomy kiedys pracowal w geant
    i w pewnym okresie prawie kazdy pracownik to byl kierownik -
    oczywiscie wiazalo sie to z nienormowanym czasem pracy i dyspozycyjnoscia
    24h na dobe .Na szczescie po pewnym czasie doszli do prawidlowych wnioskow
    ze taki system jakos nie motywuje pracownikow i zdegradowali wiekszosc
    "kierownikow"
    wprowadzajac zamiast tego premie powiazane z wynikami sprzedazy .

    pzdr

  • 16. Data: 2006-09-25 15:44:14
    Od: "wakoo" <w...@o...pl>

  • 17. Data: 2006-09-25 15:51:08
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > myślisz że możliwa jest jakaś regionalizacja polegająca na tym że
    > w jednym tesco na tym samym stanowisku zarabia się tyle co Ty a w
    > innym dadzą więcej i na na cały etat? wg mnie to raczej niemożliwe

    Ja gdzieś czytałem niedawno, że w Tesco w moim rodzinnym mieście, płacą
    najmniej w całym kraju. Niestety nie pamiętam gdzie, ale to była gazeta
    papierowa.

  • 18. Data: 2006-09-25 17:58:44
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    mam znajomych ktorzy pracuja w tesco juz od ladnych kilku lat
    genealnie w takich sklepach istnieje scisla hierarchia stanowiskowa
    po kolei mniej wiecej tak i obok pensja

    sprzedawca -zazwyczai najnizsza krajowa plus ewentualne dodatki
    asystent kierownika stoiska 1000-1300
    kierownik stoiska 1400-1800
    kierownik dzialu (senior) 2500-3500
    dyrektor marketu badz jezeli sklep jest maly np wielkosc biedronki lub plusa
    to kierownik sklepu dyrektor okolo 10000 kierownik sklepu 6000-7000

    wszytkie kwoty netto czyli do reki
    oczywiscie kwoty sa podane orientacyjnie roznie sie w zaleznosci od tego kto
    ile pracuje na danym stanowisku moj znajomy pracowal jako senior od kilku
    lat i zarabial okolo 3000 ale juz jego koledzy ktorzy dostali sie na takie
    samo stanowisko 2-3 lata po nim maja znacznie mniejsze pensje
    lokalizacja raczej ma drugorzedne znaczenie

  • 19. Data: 2006-09-25 18:19:13
    Od: "wakoo" <w...@o...pl>

    Kris napisał(a):
> [...]
    > lokalizacja raczej ma drugorzedne znaczenie
    >
    > powiedz mi jeszcze czym różni się kierownik stoiska od kierownika działu? czy
    kierownik punktu obsługi klienta (POK) jest kierownikiem stoiska czy kierownikiem
    działu czyli seniorem, rzecz dotyczy nowo otwieranego sklepu więc nasuwa się pytanie
    czy od razu mozna zostać "seniorem"? może wiesz jaki jest system umów w tesco, czy
    dają umowę na stałe w pełnym etacie czy tak jak głoszą plotki jakieś 3/4 albo 1/2
    tak jak pisała koleżanka wyżej ...pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-09-25 20:22:33
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    wakoo wrote:
> [...]

    kasjer - 1/2 etatu + do niedawna możliwość dorobienia sobie do całego,
    niewiele ponad 5zł/h

    Akurat tego jestem pewna, jeśli kwota przekraczała w ogóle 1000 pln, to w
    stopniu bardzo niewielkim, a i to zależało głównie od przepracowanych godzin
    nocnych.

    Ja pisałam o kasjerkach, sama pracowałam na cały etat - nie na kierowniczym
    stanowisku i w sumie, to się cieszę, bo bycie kierownikiem w Tesco nie wiąże
    się z jakąs dużą kasą tylko z dużą ilością pracy i nienormowanym jej czasem.
    Kierowniczką POK-u była moja koleżanka/sąsiadka, w tej chwili jest
    kierowniczką Działu Kas i nie sądzę, żeby jej się poprawiło z zarobkami, co
    do umowy w jej przypadku nie jestem pewna, coś mi się kojarzy, że cały etat
    dostała po przejściu z POK-u na kolejne stanowisko - jak ją spotkam, to
    dopytam.
    Ania