PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w TESCO Polska

  • 1. Data: 2006-09-24 17:23:47
    Temat: zarobki w TESCO Polska
    Od: w...@o...pl

    proszę zorientowane osoby o odpowiedź ile zarabia "na łapę"
    kierownik Punku Obsługi Klienta w TESCO Polska oraz jaki jest tam
    system umów o pracę...bardzo mi zalezy na rzeczowej odpowiedzi gdyż
    chciałem porównać zarobki na tym stanowisku w różnych
    hipermarketach

  • 2. Data: 2006-09-24 18:43:28
    Temat: Re: zarobki w TESCO Polska
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > system umów o pracę...bardzo mi zalezy na rzeczowej odpowiedzi gdyż
    > chciałem porównać zarobki na tym stanowisku w różnych

    Mniej więcej 900-1000 zł
    Ania
    --
    Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
    Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

  • 3. Data: 2006-09-24 19:29:32
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Mniej więcej 900-1000 zł

    nie wierze
    a jesli to prawda to cud ze w tym kraju ktos jeszcze zostal

  • 4. Data: 2006-09-24 20:14:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 24 Sep 2006 20:43:28 +0200, użyszkodnik "@nn" <a...@b...pl>
    napisał:

    > Mniej więcej 900-1000 zł

    tygodniowo ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-09-24 20:27:55
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 24 Sep 2006 21:29:32 +0200, Michał Buslik napisał(a):

    > nie wierze

    Gdzie ty zyjesz? Pewnie obracasz sie w kregu znajomych 10k na reke? Pora
    wrocic do rzeczywistosci

    --
    marcin

  • 6. Data: 2006-09-24 20:29:17
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    futszaK wrote:

    > tygodniowo ???

    Miesięcznie... niestety :/
    Jak zostaniesz pracownikiem miesiąca mozesz liczyć na dodatkowe 500 zł minus
    podatek, pod warunkiem oczywiście, że będzie tylko 1 pracownik miesiąca, bo
    inaczej to do spółki :D
    Ania

  • 7. Data: 2006-09-24 20:33:12
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Gdzie ty zyjesz?

    jeszcze w PL
    od 26 paz oby na zawsze w UK lub gdziekolwiek byle nie w PL :-)

    Pewnie obracasz sie w kregu znajomych 10k na reke?

    raczej nie

    Pora
    > wrocic do rzeczywistosci

    wiem ze kasjer ma w Tesco jakies 700 PLN
    wiec nie chce mi sie wierzyc zeby kierownik BOK w Tesco mial tylko 200 PLN
    wiecej

  • 8. Data: 2006-09-24 21:34:35
    Od: thin <n...@m...go>

    Michał Buslik napisal dnia 2006-09-24 22:33:

    > wiem ze kasjer ma w Tesco jakies 700 PLN

    niemożliwe, to poniżej płacy minimalnej.

  • 9. Data: 2006-09-24 21:43:32
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "thin" <n...@m...go> napisał w wiadomości

    > niemożliwe, to poniżej płacy minimalnej.

    no mniej wiecej 700
    poza tym zasada jest taka ze sie nie zatrudnia na caly etat tylko na 3/4 czy
    jakos tak
    oczywiscie pracujesz ( godzinowo ) jak za caly a nawet wiecej

  • 10. Data: 2006-09-24 21:59:07
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    thin <n...@m...go> pisze:

    > niemożliwe, to poniżej płacy minimalnej.

    Na rękę. A więc powyżej minimalnej.

    --
    Nixe