PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki w TESCO Polska › Re: zarobki w TESCO Polska
    From: "wakoo" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki w TESCO Polska
    Date: 25 Sep 2006 11:19:13 -0700

    Kris napisał(a):
> [...]
    > to kierownik sklepu dyrektor okolo 10000 kierownik sklepu 6000-7000
    >
    > wszytkie kwoty netto czyli do reki
    > oczywiscie kwoty sa podane orientacyjnie roznie sie w zaleznosci od tego kto
    > ile pracuje na danym stanowisku moj znajomy pracowal jako senior od kilku
    > lat i zarabial okolo 3000 ale juz jego koledzy ktorzy dostali sie na takie
    > samo stanowisko 2-3 lata po nim maja znacznie mniejsze pensje
    > lokalizacja raczej ma drugorzedne znaczenie
    >
    > powiedz mi jeszcze czym różni się kierownik stoiska od kierownika działu? czy
    kierownik punktu obsługi klienta (POK) jest kierownikiem stoiska czy kierownikiem
    działu czyli seniorem, rzecz dotyczy nowo otwieranego sklepu więc nasuwa się pytanie
    czy od razu mozna zostać "seniorem"? może wiesz jaki jest system umów w tesco, czy
    dają umowę na stałe w pełnym etacie czy tak jak głoszą plotki jakieś 3/4 albo 1/2
    tak jak pisała koleżanka wyżej ...pozdrawiam