PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w TESCO Polska

  • 21. Data: 2006-09-26 05:30:00
    Temat: Re: zarobki w TESCO Polska
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy jest tu ktoś, kto zna powód (ale ten faktyczny, nie domysły i
    > rozważania, bo te mam własne), dla którego wprowadzono w Tesco taki system?
    > Czy w tym przypadku chodziło o oszczędności, czy o to, aby delikwent nie
    > nawiał po roku na zasiłek? A może jeszcze o coś innego?

    Specyfika pracy sklepu wielkopowierzchniowego polaga między innymi na tym, ze czasem,
    i to w nie do konca przewidywalnych momentach, nastepuje chwilowa potrzeba
    zwiększenia ilosci pracowników. Jeżeli standardowo sklep potrzebuje powiedzmy 200
    osob na 3/4 zeby normalnie pracowac, to majac taki uklad moze "zatrudnic" swoich
    pracownikow, bez najmniejszego klopotu, nie doplacajac za nadgodziny - czyli do
    calego etatu, a więc zorganizowac sobie 50 etatów tylko metoda podwyższania czasu
    pracy swoich wlasnych ludzi.

    PS Biedronka , Tesco, i ciagle narzekanie ... a czy znacie zywego człowieka, ktory
    narzeka na prace własnie w Tesco i czuje sie skrzywdzony?

    Wojtek

  • 22. Data: 2006-09-26 14:47:14
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "thin" <n...@m...go> napisał w wiadomości

    > niemożliwe, to poniżej płacy minimalnej.

    Aleto pewnie netto, zresztą jak kkumpel był w biedronce to miał pół etatu a
    więc na papierze 2x mniej.

  • 23. Data: 2006-09-27 13:27:37
    Od: "wakoo" <w...@o...pl>

    dziękuję za informację i zarazem proszę osoby zatrudnione w Tesco
    by napisały ile i na jakim stanowisku zarabiają w całej Polsce.
    jestem ciekawy czy na pensję ma wpyw lokalizacja hipermarketu
    pozdrawiam