PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w H&M

  • 1. Data: 2006-09-24 16:03:52
    Temat: Zarobki w H&M
    Od: "Małgorzata" <m...@w...pl>

    Czy jest ktos zorientowany co do zarobków w H&M (sprzedawca, keirownik
    sklepu)? Czy dostaje się tam "gołe pensje", czy tez sa jakies premie w
    zalezności od sprzedazy? Jakie wogóle są tam warunki pracy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-25 05:40:36
    Temat: Re: Zarobki w H&M
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małgorzata" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest ktos zorientowany co do zarobków w H&M (sprzedawca, keirownik
    > sklepu)? Czy dostaje się tam "gołe pensje", czy tez sa jakies premie w
    > zalezności od sprzedazy? Jakie wogóle są tam warunki pracy?

    Te zawody co wymieniles to nie wiem. Wiem tylko jedno. Ostatnio potrzebowali
    ludzi do zrobienia inwentaryzacji. W niedziele od 16 do 1 w nocy. Chcialem
    sobie przyrobic, ale jak uslyszalem 6 zl brutto za godzine, to
    podziekowalem.

    pozdrawiam
    Laris