PracaGrupypl.praca.dyskusje › ubezpieczenie

  • 1. Data: 2006-09-24 18:34:58
    Temat: ubezpieczenie
    Od: mufaska <m...@b...pl>

    Witam,
    mam pytanie - skończyłam studia więc do końca września mam ubezpieczenie z
    uczelni, rzuciłam pracę więc nie przysługuje mi już ubezpieczenie "z
    firmy". W tym tygodniu wyjeżdżam, mam wykupione ubezpieczenie (w ramach
    wycieczki zagranicznej) do 5 października. Co potem?
    wiem, że mogę się wpisać na listę bezrobotnych i z tej racji będę mieć
    ubezp.
    ALE:
    Czy mozliwe jest aby jedno z rodziców wpisało mnie "na swoje ubezpieczenie"
    z firmy w której pracują?
    Nie jestem juz studentką, mam 24 lata, nie pracuję nigdzie.

    pozdrawiam i bardzo proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2006-09-25 17:24:36
    Temat: Re: ubezpieczenie
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mozliwe jest aby jedno z rodziców wpisało mnie "na swoje
    > ubezpieczenie"
    > z firmy w której pracują?
    > Nie jestem juz studentką, mam 24 lata, nie pracuję nigdzie.

    Tak to raczej nie da rady ale mozesz wyjsc za maz wtedy bedziesz mogla
    korzystac z ubezpieczenia meza :).

    pzdr

  • 3. Data: 2006-09-25 19:12:42
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    mufaska napisał(a):
> [...]
    > z firmy w której pracują?
    > Nie jestem juz studentką, mam 24 lata, nie pracuję nigdzie.

    zawrzyj umowe zlecenie na np 10 zl/mc (albo umowe o prace na minimalna
    kwote na 1/40 etatu) z zaprzyjazniona firma. Pelnia swiadczen z tytulu
    ubezpieczenia zdrowotnego przysluguje Ci niezaleznie od wysokosci
    placonych skladek.

    Nie jestem tylko pewien czy od zryczaltowanych umow zlecen odprowadza
    sie zdrowotne, moze ktos z grupowiczow potwierdzi/zaprzeczy.

    --

    glos

  • 4. Data: 2006-09-26 17:25:46
    Od: mufaska <m...@b...pl>

    Dnia 25 Sep 2006 12:12:42 -0700, glosnetu napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie jestem tylko pewien czy od zryczaltowanych umow zlecen odprowadza
    > sie zdrowotne, moze ktos z grupowiczow potwierdzi/zaprzeczy.

    czy może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? :)

  • 5. Data: 2006-10-08 19:03:41
    Od: m...@g...com

    mufaska wrote:

    > czy może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? :)

    Ja "pracowałem" na 1/8 etatu w zaprzyjaźnionej firmie ... nie jest to
    legalne, bo defacto pracy nie było (vide zusowska akcja "brzuszki") ale nie
    wiem na ile to jest wykrywalne.

    Wydaje mi się że 1/40 etatu byłaby już jednak mocno podejrzana.

    p. m.