PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w IT w Norwegii

  • 1. Data: 2006-09-24 16:15:37
    Temat: praca w IT w Norwegii
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    jak najlepiej zabrac sie do szukania pracy w IT w Norwegii (jakies
    sprawdzone strony www?) i czy bez znajomosci norweskiego ma to w ogole sens?

    interesowalaby mnie praca analityka, projektanta i podobne

  • 2. Data: 2006-09-24 16:34:02
    Temat: Re: praca w IT w Norwegii
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jak najlepiej zabrac sie do szukania pracy w IT w Norwegii (jakies
    > sprawdzone strony www?) i czy bez znajomosci norweskiego ma to w ogole
    > sens?

    o IT nie mam pojecia ale funkcjonowanie w Norwegii w oparciu o wylacznie j.
    angielski jest praktycznie bezproblemowe, zreszta jak w calej Skandynawii

  • 3. Data: 2006-09-24 20:57:17
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Piotr wrote:

    > jak najlepiej zabrac sie do szukania pracy w IT w Norwegii (jakies
    > sprawdzone strony www?) i czy bez znajomosci norweskiego ma to w ogole
    > sens?

    Kiedys mialem przyjemnosc porozmawiac sobie z kilkoma Norwegami (mlodzi
    ludzie; jeden mlodszy ode mnie o jakies 2-3 lata jest juz szefem calkiem
    niemalej firemki), ktorzy jednym glosem twierdzili, ze gdyby nie byl to ich
    ojczysty jezyk to nikt by sie go nie uczyl. Angielski wsystarcza.

    --
    Cezary Morga