PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki początkującego analityka/informatyka

  • 11. Data: 2008-09-04 11:33:20
    Temat: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Od: pietia <p...@g...com>

    b...@g...com pisze:
> [...]
    > a może po prostu w Waszych okolicach taka jest średnia płaca?
    > Ja może trochę doprecyzuję... te oferty są z Warszawy. Na stanowisku,
    > na którym wymagania były znacznie niższe wynegocjowałem 2,5 razy (w
    > korporacji , z której są pierwsze dwa ogłoszenia) niż to co panowie
    > podajecie Na najniższym stanowisku będąc zatrudnionym przez firmę
    > outsourcingową dostaje się 2500 brutto, wymagania : wykszt. średnie i
    > nie bycie kompletnym debilem. Za te Wasze 1000 zł.sobie można co
    > najwyżej pokój w Warszawie wynająć, nic więcej.

    Aaaa, to 1500PLN.

  • 12. Data: 2008-09-04 11:55:34
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

[...]

    Nie słuchaj głupstw. Jak tak patrzę na wymagania w tych ofertach to są to
    raczej takie stanowiska dla kończących studia. Jeśli to są takie różniste
    korporacje, które zatrudniają przyjezdnych studentów z całej polski i mają
    siedziby w stolicy to myślę, że płaca będzie w granicach 2500-3000 netto.
    Raczej bliżej tej dolnej wartości. Wymaganiami w każdej z nich się nie
    przejmuj. Przyuczą się, albo jeszcze prędzej sam się nauczysz. Ta obsługa
    centrali to chyba trochę niefortunne sformuowanie. Chodzi pewnie raczej o
    administrację centralką typu kreowanie numerów, podpinanie użytkowników,
    upgrade oprogramowania. Tak tylko zgaduję, może idź na rozmowę i po prostu
    zapytaj jakiegoś kumatego na czym miała by ta obsługa centrali polegać.
    Myślę, że to dobre pytanie, w końcu powinieneś wiedzieć co miałbyś tam
    robić.

  • 13. Data: 2008-09-04 12:11:01
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 4 Wrz, 13:55, "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl>
    wrote:
> [...]
    > zapytaj jakiegoś kumatego na czym miała by ta obsługa centrali polegać.
    > Myślę, że to dobre pytanie, w końcu powinieneś wiedzieć co miałbyś tam

    Z tą pracą jak przy centrali telefonicznej to chodziło mi o to, że
    sporo czasu spędza się rozmawiając przez telefon, wysłuchując przy tym
    żali/próśb innych pracowników :).Wiem mniej więcej jak tam praca
    wygląda - sam do osób pracujących na tym stanowisku dzwoniłem/
    wysyłałem e-maile. Instalacją telefonów, przydzielaniem numerów itd.
    itp. zajmuje się z tego co wiem firma zewnętrzna inkasując przy tym
    spora kasę. W każdym razie jutro idę na rozmowy rekrutacyjne
    (stanowiska 1 i 2), także zapewne będę wiedział coś więcej. W sumie
    mniej więcej takich kwot się spodziewałem o jakich piszesz...

  • 14. Data: 2008-09-04 12:14:16
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Aha i dzięki za pierwszą rzeczową odpowiedź w tym temacie.

  • 15. Data: 2008-09-04 12:21:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

[...]

    No to dowiedz się szczegółowo. W każdym razje jeśli nie jest tych telefonów
    za dużo i nie jest to twoje główne zajęcie to nie jest to jakoś specjalnie
    uciążliwe przy pracy.

    wysyłałem e-maile. Instalacją telefonów, przydzielaniem numerów itd.
    itp. zajmuje się z tego co wiem firma zewnętrzna inkasując przy tym
    spora kasę. W każdym razie jutro idę na rozmowy rekrutacyjne

    To może dowiedz się jaka to zewnętrzna firma i sprawdź czy nie szukają
    pracownika zwłaszcza jak taką kasę za to biorą :)

    (stanowiska 1 i 2), także zapewne będę wiedział coś więcej. W sumie
    mniej więcej takich kwot się spodziewałem o jakich piszesz...

    Jeszcze w zeszłym roku były to normalne stawki do wynegocjowania bez
    specjalnych atutów czy umiejętności negocjacyjnych. Takie rozsądne minimum
    jak na stolicę i w branży IT.
    Powodzenia na rozmowach.

  • 16. Data: 2008-09-04 12:23:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    b...@g...com wrote:
> [...]
    > nie bycie kompletnym debilem. Za te Wasze 1000 zł.sobie można co
    > najwyżej pokój w Warszawie wynająć, nic więcej.

    Na podobnym stanowisku pracowalem w Walbrzychu. Znam ludzi, ktorzy nadal
    tam pracuja na takich stanowiskach. Zarabiaja po 1000zl-1500zl netto.
    Maja mgr. i po pare lat doswiadczenia. W wawie pewnie duzo wiecej placa

  • 17. Data: 2008-09-04 12:30:13
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Na podobnym stanowisku pracowalem w Walbrzychu. Znam ludzi, ktorzy nadal
    > tam pracuja na takich stanowiskach. Zarabiaja po 1000zl-1500zl netto. Maja
    > mgr. i po pare lat doswiadczenia. W wawie pewnie duzo wiecej placa

    Są większe, mniej więcej takie jak pisałem. Zresztą pamiętam jak kiedyś
    jeszcze w poprzedniej robocie byłem to przyjęli koleżkę z Poznania na
    praktyki 3 miesięczne. Był po 4 roku telekomunikacji na polibudzie w
    Poznaniu. Jak dali mu płatne praktyki za 1500zł brutto na umowę zlecenie to
    myslał, że złapał pana boga za nogi. Zatem nie dziwią mnie te stawki w
    rejonie z tak dużym bezrobociem jak Wałbrzych.

  • 18. Data: 2008-09-04 12:39:49
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    > Na podobnym stanowisku pracowalem w Walbrzychu. Znam ludzi, ktorzy nadal
    > tam pracuja na takich stanowiskach. Zarabiaja po 1000zl-1500zl netto.
    > Maja mgr. i po pare lat doswiadczenia. W wawie pewnie duzo wiecej placa

    No to już wszystko jasne... W Warszawie, w niektórych sklepach jako
    sprzedawca można wyciągnąć około 2000 zł. Niemniej trochę mnie dziwią
    aż takie różnice w płacach...

  • 19. Data: 2008-09-04 15:57:32
    Od: "Pioter" <z...@p...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com
    > No to już wszystko jasne... W Warszawie, w niektórych sklepach jako
    > sprzedawca można wyciągnąć około 2000 zł. Niemniej trochę mnie dziwią
    > aż takie różnice w płacach...

    popyt/podaz, co w tym dziwnego? w wawie nie ma bezrobocia...

    pozdr
    p.

  • 20. Data: 2008-09-04 16:23:46
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    > popyt/podaz, co w tym dziwnego? w wawie nie ma bezrobocia...
    >
    > pozdr
    > p.

    Tak, ale to jest jednak dwukrotna przebitka na na takim samym/
    podobnym stanowisku w tym samym państwie. Poza tym czymś naturalnym
    (przynajmniej mi się tak zdaje) jest migracja z terenów o dużym
    bezrobociu do miejsc z niskim bezrobociem, a w wyniku tego płace w
    mniejszym/większym stopniu powinny się w tych miejscowościach do
    siebie zbliżać. Polacy migrowali w celach zarobkowych do Niemiec,
    Anglii, Irlandii , a nie potrafią się przenieść do innego miasta
    wewnątrz kraju (Warszawy, Gdańska, Krakowa)?