PracaGrupypl.praca.dyskusjewzor CV › Re: wzor CV
    From: "XYZ" <x...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wzor CV
    Date: Sun, 11 Jun 2006 21:52:32 GMT

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:e6i2f5$q6c$1@inews.gazeta.pl...
    | XYZ napisał(a):
    | Podsumowując Twoje wywody, to jak dla mnie pracujesz w owej Anglii nie
    | na zmywaku i nie jako kierowca autobusa. Myślę, że pracujesz umysłowo,
    | że coś wdrażasz, programujesz, moze leczysz. Na pewno nic nie
    | projektujesz. Raczej odtwarzasz. Tak czy siak, poruszasz się w obrębie
    | takich obszarów myślenia, które wymagają myslenia analitycznego i
    | poprawnego wnioskowania w ramach narzuconego schematu. Innymi słowy -
    | kreatywność w obrębie narzuconej matrycy. Zawsze to coś, choć prochu
    | wymyślić nie pozwoli.

    Heh pisze tylko iz Ja bym uzyl innego szablonu. Szadze tak z wlasnego
    doswiadczenia.
    Po wyslaniu owego szablonu dostalem prace za ktora moge w rok kupic
    mieszkanie w Polsce i smiem twierdzic iz owe CV sie do tego przyczynilo
    poniewaz uslyszalem iz rekturujacy byl pod wrazeniem.
    Zrobisz jak chcesz i nie bede Cie przekonywac do moich racji. Wg mnie Twoje
    projekty pojda jak inne do kosza jezeli nie napiszesz niczego sensownego w
    ich tresci.

    Pomysl iz nie zawsze drukuje sie na kolorowej drukarce i nieraz chce sie cos
    popisac po CVku. Czy Twoje kolory mja kogos przekonac ?? Pomysl ze kolory
    moga mowic, pomysl iz czerwony to raczej taki wyzywajacy i moze draznic,
    pomysl , pomysl , pomysl. Rob jak uwazasz. Najlepsza praktyka jest wysylanie
    owych CVkow.
    Dostaniesz prace albo cie zaprosza na rozmowe - wygrales.
    Ja bym poszedl na jakies darmowe praktyki bo niestaty po szkole jests
    glupuitki i nie znasz zycia zawodowego chocbys przeczytal 100ksiazek ;) Ja
    go nieznam choc juz tyram ladnych pare latek.

    XYZ