PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzienie i likwidacja zakladu pracy

  • 1. Data: 2003-08-18 11:03:19
    Temat: wypowiedzienie i likwidacja zakladu pracy
    Od: "Michal Sz." <s...@o...pl>

    Witam !
    Moja zona jest zatrudniona, bezterminowo to znaczy " na stale",
    niedawno ok 1 miesiaca dostala 3 miesiaczne wypowiedzenie z tytulem
    wypowiedzienia " Likwidacja zakladu". Czy w takim przypadku nalezy sie
    jej 3 miesieczna wyprawka ?

    Michal Sz.

  • 2. Data: 2003-08-18 11:37:23
    Temat: Re: wypowiedzienie i likwidacja zakladu pracy
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Zaszly jakies (od 1 lipca) zmiany w kodeksie pracy na ten temat. Poczytaj
    sobie.

  • 3. Data: 2003-08-18 17:21:04
    Od: "Iza z DANIELA" <i...@n...gazeta.pl>

    Wyalienowana jednostka przedstawiajaca sie jako
    * Michal Sz. *<s...@o...pl>
    napisala:
> [...]
    > tytulem wypowiedzienia " Likwidacja zakladu". Czy w takim
    > przypadku nalezy sie jej 3 miesieczna wyprawka ?

    w zaleznosci od liczby zatrudnionych to albo tak (20 i wiecej) albo
    nie (ponizej 20)

    --
    Iza z Daniela w Ustroniu
    www.hoteldaniel.com.pl