PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie studia podyplomowe wybrac?

  • 1. Data: 2003-08-17 23:27:01
    Temat: Jakie studia podyplomowe wybrac?
    Od: "Olin" <s...@g...pl>

    Witam!

    Od pazdziernika planuje rozpoczac studia podyplomowe na AE w Poznaniu. Biore
    pod uwage nastepujace kierunki: analiza ekonomiczna i kontrolling,
    rachunkowosc i finanse oraz logistyka miedzynarodowa. Który z nich Waszym
    zdaniem rokuje najwieksze szanse na znalezienie dobrej (lub jakiejkolwiek)
    pracy? Skonczylem zarzadzanie, znam angielski i niemiecki lecz nie zdazylem
    jeszcze zdobyc zadnego doswiadczenia zawodowego (nie liczac pracy w barach w
    Niemczech, Anglii i USA:-))

    Pozdrawiam i dziekuje

    Olin

  • 2. Data: 2003-08-18 09:00:18
    Temat: Re: Jakie studia podyplomowe wybrac?
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Olin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zdazylem
    > jeszcze zdobyc zadnego doswiadczenia zawodowego (nie liczac pracy w barach

    To co Cię bardziej interesuje. Bedziesz w tym lepszy i łatwiej Ci bedzie na
    tych studiach. IMO ksiegowym tak po tym nie zostaniesz więc ja bym wybrał
    pierwszą lub trzecią pozycją. Wydaje mi się, że Twoja wiedza po skończeniu
    analiziy i controllingu może przydać się w prawie każdym biurze a po
    logistyce miedzynarodowej chyba w trochę mniejszym obszarze.

  • 3. Data: 2003-08-18 21:23:03
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    idź do pracy a jak już trafisz w jakąś branżę, w której ci się spodoba, to
    kształć się w tym kierunku żeby zostać w tej branży wymiataczem

    ja mam taki plan :)

    pozdro
    gro