PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2003-08-18 10:07:22
    Temat: Urlop
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Pracuję na umowę o prace od 8 miesięcy (wcześniej pracował jedynie na
    umowę-zlecenie) - przysługuje mi urlop: 9 dni. We wrześniu zdobędę tytuł
    licencjata - wówczas będę miał: 10 dni urlopu. Z dniem 1 grudnia minie 1 rok
    mojej pracy - wówczas nabędę uprawnienia do 20 dni wolnych. Czy rzeczywiście
    dobrze wnioskuję? Czy będę mógł wykorzystać 10 dni "grudniowego urlopu"
    właśnie w grudniu? Z góry dzięki za info.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-18 12:33:24
    Temat: Re: Urlop
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Czy ktoś wie coś na ten temat?

  • 3. Data: 2003-08-18 12:52:31
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@NO_SPAM_wp.pl>

    "tomek" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > dobrze wnioskuję? Czy będę mógł wykorzystać 10 dni "grudniowego urlopu"
    > właśnie w grudniu? Z góry dzięki za info.

    Dobrze wnioskujesz. 10 dni nabędziesz w grudniu, a w styczniu - kolejne 20
    (za nowy rok kalendarzowy) :)
    10 dni grudniowe możesz ale nie musisz wykorzystac w grudniu (teoretycznie -
    musisz zaległy urlop zużyć do końca marca, praktycznie - zależy od regulacji
    w Twojej firmie)

  • 4. Data: 2003-08-19 10:58:38
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Wielki Dzięki !