PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie-pytania › Re: wypowiedzenie-pytania
  • Data: 2005-11-21 12:15:28
    Temat: Re: wypowiedzenie-pytania
    Od: "exit" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dlru5l$204$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > mozna uzyskac obydwie te rzeczy, wiec uwazam ze nie ma tu miejsca na zadne
    > sentymenty, tylko po rpsotu złóż pozew da Sądu Pracy, bo jeśli jest jak
    > piszesz to masz szanse na wyciągnięcie po prostu jakiejś kasy. Gdybym byl
    > na
    > twym miejscu, tak bym zrobił- nie wiem czemu tak jest ale coraz częściej
    > odnoszę wrazenie że ludzie boją się egzekwowac tego co im przysługuje z
    > conajmniej dziwnych powodów: sentymentów, nieśmiałości, co ludzie
    > powiedzą,
    > a tam nie będę się ciągał po sądach itd.
> [...]

    1.Firma mnie namawia abym zlozyl samemu wypowiedzenie
    2.Zaproponowalem ugode ( odszkodowanie za 2 miesiace)zastanawiaja sie
    3.Obiecuja ze jak zrobie jeden kontrakt to cofna mi wypowiedzenie ale tylko
    te ktore sam zloze bo podobno nie moga cofnac tego od firmy ( zazyczylem
    sobie tego na pismie)
    3.W PIP-ie po przejrzeniu dokumentow i przesluchaniu twierdza za mam sprawe
    wygrana
    4.Adwokat twierdzi,ze mozna uzyskac 1 miesieczna odprawe +3 miesieczne
    odszkodowanie.

    pozdrawiam
    exit